تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان یارانه برای دو دهک پایین درآمدی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حفظ ثبات بازار و تامین مایحتاج مردم با ارز دولتی بزرگترین تلاشی است که دولت برای حفاظت از زندگی دهک‌های پایین جامعه در دستور کار دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره جزئیات برنامه دولت برای محافظت از زندگی دهک‌های پایین جامعه، گفت: تلاش دولت برای حفظ ثبات بازار و تامین مایحتاج مردم با ارز دولتی بزرگترین اقدامی است که برای حفاظت از زندگی دهک‌های پایین جامعه در حال انجام است.

او با اشاره به تصمیمات دولت برای کنترل بازار در جریان نوسانات اخیر ارزی گفت: دولت تلاش کرده تا تمام کالاهای مرتبط با نیازهای اساسی مردم با ارز دولتی تامین شود و خوشبختانه تا به حال تغییر قابل توجهی در قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداشته‌ایم.

ربیعی تصریح کرد:‌زندگی روزمره مردم و نیازهای آنها ارتباط خاصی با نوسانات ارز نداشته و سیاست دولت این است که این نوسانات تاثیری در قدرت خرید به خصوص در دهک‌های پایین جامعه ایجاد نکند.

او درباره تصمیم دولت در اختصاص یارانه به اقشار پایین، گفت: 7 هزار میلیارد تومان یارانه برای دهک‌های 9 و 10 در نظر گرفته شده است که برای عملیاتی شدن آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

منبع: فارس

402

کد خبر: 959322

وب گردی

وب گردی