منچستریونایتد علاقه مند به جذب کروس

تیم فوتبال منچستریونایتد به جذب کروس علاقه مند است.

به گزارش گروه ورزشى خبرگزارى ایسکانیوز، ژوزه مورینیو به شدت به جذب تونی کروس علاقه مند است و خودش را برای ارائه یک پیشنهاد نجومی به این ستاره آلمانی آماده می‌کند.

به گزارش توماس رونکرو از آ اس، منچستریونایتد در این تابستان برای جذب تونی کروس تلاش خواهد کرد. مورینیو در روزهای اخیر با اد وودوارد، مدیر باشگاه جلسه‌ای داشته تا برای فصل آینده برنامه ریزی کند و اینجاست که نام کروس به عنوان هدف این برنامه مطرح می‌شود. از نظر مورینیو، کروس می‌تواند پازل به هم ریخته خط میانی تیمش را تکمیل کند تا پوگبا هم بتواند بهترین بازی‌هایش را انجام بدهد.

منچستریونایتد نیز برای برآورده کردن خواسته مربی‌اش، خودش را آماده ارائه پیشنهادی نجومی می‌کند. گرچه شیاطین سرخ به خوبی می‌دانند این انتقال بسیار پیچیده خواهد بود چون رئال مادرید، کروس را مهره‌ای غیرقابل جایگزینی می‌داند. هافبک باکلاسی که از زمان پیوستن به رئال مادرید در حضور هر سه مربی بازیکن ثابت تیم بوده و تاکنون 190 بار برای سفیدپوشان به میدان رفته است. 12 گل و 54 پاس گل.

هدف یونایتد این است که به کروس پیشنهاد هدایت یک پروژه جاه طلبانه را با تجربه یک چالش جدید بدهد. پیشنهادی که شاید کروس را وسوسه کند اما باید این را در نظر داشت که او تا سال 2022 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد و بند آزادسازی‌اش هم 500 میلیون یورو است.

606

کد خبر: 959374

وب گردی

وب گردی