فعالیت کاری ۶۰  نفر ازکارکنان شهرداری  به حالت تعلیق در آمد

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج گفت: فعالیت کاری ۶۰ نفر ازکارکنان شهرداری در بخش های آتش نشانی، اجراییات، خدمات شهری به حالت تعلیق در آمده و پرونده آنها در حال بررسی است.

به گزارش ایسکانیوز، کمال کاظمی اظهار داشت: منابع انسانی بعنوان باارزش ترین منابع هر سازمانی هستند که در تحقق و پیشبرد اهداف و برنامه های آن سازمان نقش بسزایی دارند.

وی بیان کرد: شهرداری یکی از ارگان هایی است که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و لزوم ساماندهی منابع انسانی در این نهاد مردمی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت: در راستای ارزیابی عملکرد کاری کارکنان دستورالعمل ساماندهی منابع انسانی، دستور العمل رفاهی کارکنان و دستورالعمل کمیته سلامت کاری کارکنان تهیه و تدوین شده و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است.

کاظمی ادامه داد: بررسی دستور العمل ارزیابی عملکرد کارکنان هم توسط این معاونت مورد بررسی قرار گرفت و با رفع مشکلات و نواقص آن دستور العمل جدید تدوین شده و بزودی جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارجاع داده می شود.

وی عنوان کرد: بررسی وضعیت و عملکرد کارکنان در راستای ارتقاء خدمت به شهروندان و تکریم ارباع رجوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاظمی افزود: شهرداری سنندج با داشتن ۲۴۰۰ پرسنل در بخش های مختلف قطعاً در بعضی از قسمت ها دارای مشکلات و ضعف هایی است که وظیفه این معاونت بررسی این آسیب ها و رفع مشکلات در جهت بهره وری و خدمات رسانی شایسته تر و مطلوب تر است.

وی از بررسی پرونده کاری تمامی کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: در راستای ارزیابی عملکرد کارکنان پرونده تمامی پرسنل در کیمسیون های مختلفی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کاظمی عنوان کرد: در گام نخست پرونده کارکنانی که پرونده آنها دارای ابهامات و شبهاتی بود در اولویت رسیدگی قرار گرفت که در حال حاضر فعالیت کاری ۶۰ نفر ازکارکنان شهرداری در بخش های آتش نشانی، اجراییات، خدمات شهری به حالت تعلیق در آمده و پرونده آنها در حال بررسی است.

وی بیان کرد: در برسی پرونده کارکنان نحوه عملکرد، مدرک تحصیلی، غیبت های غیر موجه، ایجاد نارضایتی در برخورد با شهروندان و همچنین تخلفات انضباطی در خصوص دخالت در ساخت وساز های غیر مجاز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کاظمی عنوان کرد: پس از بررسی و ارزیابی عملکرد، کارکنانی که مشکل خاصی نداشته باشند در شهرداری به فعالیت کاری خود ادامه می دهند.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج گفت: امیدواریم با برسی کامل پرونده کاری کارکنان بتوانیم گام مهمی در جهت روند مثبت خدمات رسانی به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و پیشرفت بیش از پیش برنامه و طرح های شهرداری برداریم.

کد خبر: 959420

وب گردی

وب گردی