توصیه‌های «پساکنکوری» پلیس  برای مسافران تابستانی

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: با توجه به برگزار شدن کنکور سراسری، پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش سفر از سوی خانواده‌هایی باشیم که فرزندشان از شرکت‌کنندگان در این آزمون بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز نهم تیرماه گفت: بزرگراه‌های شهید بابایی، شهید زین‌الدین، امام علی(ع)، نواب، شهید همت، آیت‌الله حکیم، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله سعیدی دارای بار ترافیکی قابل توجه صبحگاهی است و ترافیک نیمه‌سنگین در این محورها مشاهده می‌شود. در صبح اولین روز هفته با بار ترافیکی ورود به شهر تهران نیز مواجه هستیم.
رازقی همچنین یادآور شد: با توجه به برگزار شدن کنکور سراسری، پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش سفر از سوی خانواده‌هایی باشیم که فرزندشان از شرکت‌کنندگان در این آزمون بوده است.

توصیه پلیس راهور این است که رانندگان محترم خصوصاً در آزادراه‌ها و جاده‌های بین‌شهری، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند.
وی در همین رابطه افزود: رانندگان محترم در محورهای درون‌شهری نیز از ارتکاب تخلفات خصوصاً سرعت و سبقت غیرمجاز در بزرگراه‌ها جداً خودداری نموده و در معابر سطح شهر مرتکب تخلفات ساکن مانند توقف در حریم تقاطع یا ایستگاه اتوبوس نشوند.

وی در پایان گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها، رانندگان محترم از پارک کردن خودروی خود در حاشیه بزرگراه‌ها جداً پرهیز نموده و به این منظور از پارکینگ‌های مجاز استفاده کنند.

705

کد خبر: 959421

وب گردی

وب گردی