وظیفه مدیریت استان های حوضه آبریز زاینده رود حمایت از طرح ها است

استاندار اصفهان گفت: مسئولیت نظارت و اعمال قانون در مسیر رودخانه در دو استان اصفهان و چهارمحال بختیاری با وزارت نیرو است و مدیریت استان های حوضه آبریز زاینده رود باید از این طرح ها حمایت و پشتیبانی کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه ای با سروش معاون امور آب و آبفا وزارت نیرو و مدیران ذیربط وزارت نیرو که به منظور بررسی منابع آبی استان برگزار شد، اظهار کرد: نصب کنتورهای کنترل مصرف آب در حوضه اصفهان و چهارمحال بختیاری انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور کنترل و نظارت مصرف، تصریح کرد: در این راستا بندها جمع آوری شده و با برداشت های غیرمجاز برخورد لازم صورت گرفته است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مصرف آب در بستر رودخانه کنترل شده است، افزود: مسئولیت نظارت و اعمال قانون در مسیر رودخانه در استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری با وزارت نیرو است و جدول برنامه ریزی در خصوص مصرف آب باید به صورت جدی رعایت شود که در غیر این صورت در تأمین آب شرب با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه وظیفه مدیریت استان های حوضه آبریز زاینده رود حمایت و پشتیبانی از این طرح ها است، یادآور شد: با توجه به وضعیت آب، باغات استان با مشکل جدی مواجه شده اند و باید در راستای آبیاری باغات تلاش شود.

900

کد خبر: 959458

وب گردی

وب گردی