دستور استاندار کرمانشاه به فرمانداران/تعیین مسئول پاسخگویی به مسائل اشتغال

استاندار کرمانشاه انتظار می‌رود مدیران حوزه وزارت کار در پیگیری رفع موانع اشتغال پیشرو باشند و تمامی فرمانداران و مدیران استان باید یک نفر از معاونین خود را به صورت کتبی به عنوان مسئول پاسخگویی به مسائل اشتغال به دبیرخانه معرفی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند با اشاره به انتصاب دکتر عزیزی به عنوان مدیر کل و متولی امور اشتغال استان اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از تجارب ایشان شاهد رفع مشکلات و موانع اشتغال در استان باشیم.

وی افزود: اداره کل فنی حرفه ای برنامه خود را در مسیر ‌پیاده کردن طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی تا ۴۸ ساعت آینده ارائه کند واگر برای پیگیری و به نتیجه رساندن امور اشتغال نیاز به برگزاری جلسه باشد، برگزار می کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دبیرخانه کارگروه اشتغال استان به ویژه در حوزه ساختاری نیاز به اصلاحات اساسی دارد، تصریح کرد: این دبیرخانه خود تبدیل به مانعی برای اشتغال استان شده است.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود مدیران حوزه وزارت کار در پیگیری رفع موانع اشتغال پیشرو باشند و تمامی فرمانداران و مدیران استان باید یک نفر از معاونین خود را به صورت کتبی به عنوان مسئول پاسخگویی به مسائل اشتغال به دبیرخانه معرفی کنند.

900

کد خبر: 959461

وب گردی

وب گردی