درخشان: فدراسیون این آقا را جمع کند/ روسیه در حد و اندازه اسپانیا نیست

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پیشنهاد من به فدراسیون فوتبال این است که دیگر این آقا (کارلوس کی‌روش) را جمعش کند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص 2 دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی در جام جهانی 2018 روسیه که بین تیم های کرواسی-دانمارک و اسپانیا- روسیه برگزار می شود، اظهار داشت: روسیه در بازی افتتاحیه مقابل عربستان 5 گل به ثمر رساند ولی در 2 بازی بعد مرحله گروهی نشان داد حرفی برای گفتن ندارد و به نظر من اصلا در حد و اندازه اسپانیا نیست. کرواسی و دانمارک هم بازی سختی مقابل یکدیگر دارند و به نظر من اگر بخواهیم روی کاغذ حساب کنیم، کرواسی برنده این بازی خواهد بود.

وی در مورد اختلافی که بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران ایجاد شده، خاطرنشان کرد: این اتفاقات واقعا درست نیست. از سرمربی تیم ملی انتظار اخلاق حرفه ای هم داریم و نباید مدام به این و آن حمله کند. پیشنهاد من به فدراسیون فوتبال این است که دیگر این آقا را جمعش کند. کی روش کام مردم را از خوشی جام جهانی تلخ کرد و به نوعی کار خودش را زیر سوال برد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: برانکو خیلی به تیم ملی کمک کرد و بازیکنان بسیار آماده ای در اختیار کی روش قرار داد، با وجود این که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم. این دعواها دیگر نباید ادامه داشته باشد، مخصوصا در این سال فوتبالی که قرار داریم.

606

کد خبر: 959465

وب گردی

وب گردی