فنایی: چرا کمیته اخلاق در دعوای کی روش و برانکو سکوت کرد؟/ اگر مربیان، ایرانی بودند ساکت نمی‌ماندند

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چرا با وجود این که کی‌روش و برانکو شروع به رسوا کردن هم و حرف زدن علیه یکدیگر کرده اند، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این زمینه ساکت مانده است؟

داوود فنایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 فوتبال اظهار داشت: در بازی روسیه مقابل اسپانیا، روس ها از امتیاز میزبانی برخوردارند، باید اذعان کرد اسپانیا اقتدار و صلابت بازی ها و جام های گذشته را ندارد. چند روز مانده به شروع جام جهانی هم با تغییر سرمربی مواجه بود که موجب آشفتگی تیم شده است. به اعتقاد من روسیه شانس پیروزی در این مسابقه را دارد.

وی در خصوص دیدار کرواسی و دانمارک گفت: کرواسی نشان داد یک تیم قدرتمند، با انگیزه و با برنامه است و می تواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و به اعتقاد من دانمارک شانسی مقابل کرواسی ندارد.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دعوای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: ناراحتی من از این موضوع است که چرا با وجود این که این دو مربی شروع به رسوا کردن همدیگر و حرف زدن علیه یکدیگر کرده اند، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این زمینه ساکت مانده است؟ بهتر است هرچه زودتر کمیته اخلاق وارد عمل شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشیم. اگر این صحبت ها را دو مربی ایرانی انجام می دادند بازهم مسئولان ساکت می ماندند؟

602

کد خبر: 959490

وب گردی

وب گردی