نسبت به آب شیرین کن کرمان و یزد خوشبین نیستیم

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به موضوع آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی کرمان و یزد خوشبین نیستیم و احساس می کنیم مردم هرمزگان از این پروژه متضرر می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد مرادی پیش ازظهر شنبه بهره برداری از ۶طرح آبرسانی و میز خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب در هرمزگان ضمن تشکر از پیمانکار آب شیرین کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی و مدیران شرکت آب و فاضلاب در هرمزگان بیان داشت: اگر همه ارکان نظام این تلاش را داشته باشند که هر کسی در جایگاه خودش بتواند به هر طریقی که شده مردم را راضی کند شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه مجلس در برنامه ششم توسعه استفاده از ظرفیت آب شیرین کن در استانهای جنوبی به تصویب رسید، عنوان کرد: آب آشامیدنی مردم از طریق آب شیرین کن تامین شود.

مرادی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذار آب شیرین کن ۱۰۰هزار مترمکعبی باید حمایت شود، اضافه کرد: در سفر دو سال گذشته وزیر نیرو قرار شد که تیرماه سال ۹۶ فاز اول به بهره برداری برساد شاهد تاخیر در پروژه هستیم و تیر ماه امسال فاز اول وارد مدار شد و باید حمایت بیشتری از سرمایه گذار پروژه شود.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: نسبت به موضوع آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی کرمان و یزد خوشبین نیستیم و احساس می کنیم مردم هرمزگان از این پروژه متضرر می شوند.

وی با بیان اینکه هنوز قول مساعدی برای تخصیص آب از محل آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی به هرمزگان نداده اند، تصریح کرد: وزارت نیرو نسبت به این موضوع حساس باشد. زیرا اگر احساس کنیم در آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی حقی از مردم هرمزگان ضایع می شود جلوی این پروژه را خواهیم گرفت.

901/900

کد خبر: 959505

وب گردی

وب گردی