آغاز فرآیند اعطای جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان برتر

فرآیند اعطای جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان برتر از تاریخ پنج تیرماه آغاز شده است و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «اعطای جوایز تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر» تسهیلات ویژه‌ای را به دانشجویان برتر دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اعطا می‌نماید.

دانشجویان باید به وب سایت بنیاد ملی نخبگان به نشانی، بخش اطلاعیه‌ها،‌ مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه بنیاد،‌ مشخصات کامل خود را در سامانه سینا به نشانی ثبت نمایند. بررسی پرونده، منوط به ثبت کامل اطلاعات در سامانه سینا و سپس انتخاب گزینه «درخواست بررسی پرونده برای جایزه‌های تحصیلی» در بخش «ثبت درخواست‌ها» است، در غیراین صورت قابل بررسی نخواهد بود.

ثبت‌نام دانشجویان فعلی دانشگاه‌ها از تاریخ پنج تیرماه آغاز شد و فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست،‌ حداکثر تا تاریخ 15 مردادماه است. از آنجا که این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود، لذا ضروری است دانشجویان اطلاعات خود را حداکثر تا تاریخ فوق، به همراه مدارک ثبت شده در نهایت صحت و دقت، در سامانه سینا بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است زمان ثبت‌نام دانشجویان جدید‌الورود از مهرماه سال جاری خواهد بود که اطلاعیه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

201

کد خبر: 959532

وب گردی

وب گردی