مرعشی:  «ایجاد وحشت» دلیل تیراندازی به  مقام مسئول در سیستان و بلوچستان است

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به تیراندازی روز گذشته در استان گفت: فرد مسلح قصد به قتل رساندن مسوول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را نداشته و فقط به دنبال ایجاد رعب و وحشت بوده است.

محمدهادی مرعشی، معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: عصر روز گذشته فردی مسلح در حین پیاده شدن از خودرو به سمت مسوول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تیراندازی کرده است.

وی افزود: دو تیر به ران پای مسوول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصابت کرده که در همان لحظه وی را به بیمارستان منتقل و در حال حاضر تحت مداوا است.

معاون امنیتی استانداری ادامه داد: مشخصا فرد مسلح قصد به قتل رساندن مسوول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را نداشته و فقط به دنبال ایجاد رعب و وحشت بوده است.

مرعشی در رابطه با وضعیت فعلی مجروح گفت: در حال حاضر وضعیت فعلی وی رو به بهبودی است.

وی با بیان این که فرد تیرانداز در حال حاضر متواری شده است، اظهار داشت: این موضوع در دست بررسی است.

معاون امنیتی استانداری تصریح کرد: روز گذشته فرد مجروح تحت شرایط مناسب نبوده تا اطلاعاتی دریافت کنیم بنابراین امروز از وی در رابطه با حادثه روز گذشته سوال و پاسخ انجام شده است.

مرعشی در رابطه با تعداد افرادی که در تیراندازی نقش داشتند، گفت: یک نفر تیرانداز، یک نفر راننده و همچنین یک نفر همراه با آنها بوده است.

وی در رابطه با این که آیا تاکنون شخصی بازداشت شده یا خیر، گفت: تا کنون هیچ فردی از آنها بازداشت نشده و هیچ نام و نشانی از آنها در دست نیست.

معاون امنیتی استاندار با اشاره به این که قصد این تیراندازی مشخص نیست، گفت: شاید مشکل شخصی، اختلاف و یا مشکلات اداری باعث این حادثه شده باشد اما در حال حاضر نمی توان هیچ گونه اظهار نظری در این خصوص داشته باشیم زیرا هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

وی همچنین اظهار داشت: پس از نتیجه انشالله اخبار تکمیلی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عصر روز گذشته جمعه هشتم تیر ماه سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید در پی تعقیب اسماعیل سعیدی‌نسب مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را مقابل منزل یکی از آشنایانش مورد هدف قرار دادند و بلافاصله از صحنه متواری شدند. در این حادثه گلوله به سمت سعیدی نسب شلیک شد و وی را از ناحیه پا مجروح کرد.

901/900

کد خبر: 959568

وب گردی

وب گردی