رقابت 300 مکبر و موذن کودک و نوجوان

300 مکبر و موذن کودک و نوجوان در مرحله داوری سومین جشنواره «بچه‌های محراب " به رقابت می پردازند.

به گزارش ایسکانیوز پس از اعلام فراخوان و مکاتبه با ائمه جماعات مساجد منطقه در طول ماه مبارک رمضان، 300 نفر از کودکان و نوجوانان برای شرکت در مرحله داوری سومین جشنواره بچه‌های محراب ثبت نام کرده‌اند که 175 نفر در رشته مکبرین و 125 نفر در رشته موذنین به رقابت خواهند پرداخت .

این گزارش می افزاید: با هماهنگی کمیته فنی جشنواره هیئت داوران با حضور در مسجد المهدی کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در رشته مکبری در رده سنی ۸ تا ۱۲ سال و رشته مؤذنی در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال را بر اساس شاخص‌های صوت، لحن، صحت قرائت، فصاحت و رعایت ترتیب مورد ارزیابی قرار می دهند.

بر اساس نظر هیئت داوران، پس از برگزاری مرحله داوری ۳ نفر در رشته مکبّری و ۳ نفر در رشته موذّنی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، انتخاب می‌شوند و به همه شرکت‌کنندگان در مرحله داوری نیز هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 اهدا می‌شود.

مرحله داوری سومین جشنواره «بچه‌های محراب» در رشته‌های مکبری و مؤذنی با حضور 300 کودک و نوجوان از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 10 تیر در مسجد المهدی آغاز می‌شود.

گفتنی است در آیین اختتامیه این جشنواره که پنجشنبه ۲۱ تیر در حرم حضرت عبدالعظیم حسن (ع) با حضور رییس و معاونان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیران فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه، روسای فرهنگ‌سراها و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود، از ۱۳۲ مکبر و مؤذن کودک و نوجوان برگزیده مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تقدیر می‌شود و یکی از پیشکسوتان عرصه مؤذنی و مکبری شهر تهران نیز تکریم خواهد شد.

700

کد خبر: 959597

وب گردی

وب گردی