فرانسه 4 - آرژانتین 3/ قتل مسی و یارانش به دست خروس‌های آبی

تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی به دست فرانسه حذف شد و کاپیتانش در حسرت قهرمانی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال فرانسه از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، در ورزشگاه "کازان آره‌نا" به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه پر گل 4 بر 3 پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی یک-یک به پایان رسید. حرکت انفجاری "کیلیان ام باپه" و سرنگون شدن او در محوطه جریمه، اعلام یک ضربه پنالتی از سوی علیرضا فغانی را به دنبال داشت. "آنتوان گریزمان" پشت ضربه ایستاد و در دقیقه 13 فرانسه را پیش انداخت. در دقیقه 41 آنخل دی ماریا با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه، بازی را به تساوی کشاند تا هیچ تیمی برنده به رختکن نرود.

نیمه دوم هم با برتری کامل «خروس های آبی» ادامه پیدا کرد. خط دفاع ضعیف و دروازه بان ناکام آرژانتی به هیچ توپی «نه» نگفتند و اجازه دادند کیلیان ام باپه با درخشش خود، حکم برتری فرانسه را امضا کند.

3 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که گابریل مرکادو به صورت اتفاقی و روی ضربه لیونل مسی، با توپی که تغییر مسیر داد، دروازه فرانسه را باز کرد اما 10 دقیقه بعد بنیامین پاوارد با شوتی زیبا و فوق العاده از پشت محوطه جریمه، کار را مساوی کرد.

کیلیان ام باپه، ستاره بی چون و چرای این مسابقه در دقایق 63 و 68 دو گل دیگر به ثمر رساند. هر چند سرخیو آگوئرو در دقیقه 2+90 روی ارسال مسی، فاصله را به حداقل رساند اما کار برای آرژانتین تمام شد و لیونل مسی حداقل برای 4 سال دیگر در حسرت قهرمانی ماند.

فغانی، داور ایرانی این بازی به "مارکوس روخو"، "نیکولاس تگلیافیکو"، "خاویر ماسچرانو"، "اور بانگا" و "نیکولاس اوتامندی" از آرژانتین و "بلیز ماتوئیدی"، "بنیامین پاوارد" و "اولیویه ژیرود" از فرانسه کارت زرد نشان داد.

604

کد خبر: 959645

وب گردی

وب گردی