صدور ضمانت‌نامه‌ برای شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه تهران تسهیل شد

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری با صندوق ضمانت سرمایه جهت صدور ضمانت‌نامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، از دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با حضور مهدی حسین‌نژاد، مدیر عامل صندوق ضمانت و نایب رئیس هیأت مدیره، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت منابع انسانی معاونت علمی و دکتر عباس زارعی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، امضا شد.

زارعی هنزکی امضای تفاهم‌نامه میان صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق ضمانت سرمایه را گامی مؤثر برای صدور ضمانت‌نامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان توصیف کرد.

رئیس پارک علم و فناوری با تأکید بر اینکه در فعالیت‌های تعاونی، نوآوری نیز وجود دارد، افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همیشه پشتیبان فعالیت‌های دانش‌بنیان بوده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان این دو صندوق، خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه برگ جدیدی از حمایت‌ها و تضمین مالی پروژه‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است. یکی از چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ضمانت‌نامه است و با امضای این تفاهم‌نامه گامی مؤثر در تأمین ضمانت‌نامه برداشته شده می‌شود.

202

کد خبر: 959683

وب گردی

وب گردی