استقلالی‌ها به دنبال تمدید قرارداد 3 ستاره

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در تلاش است به وسیله رایزنی با اسپانسرهای باشگاه، مشکل سه بازیکن را حل کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عدم تمدید قرارداد ستاره‌های فصل گذشته استقلال باعث نگرانی هواداران شده است. کمتر از یک ماه دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود و هنوز تکلیف بازیکنانی چون وریا غفوری، سرور جپاروف، مامه تیام و امید ابراهیمی مشخص نشده است.

هواداران استقلال در صفحات مجازی مسئولان نقل و انتقالات را مقصر عدم تمدید قراردادها می‌دانند، در صورتی که استقلال به دلیل عدم تأمین مالی از سوی اسپانسر با مشکل روبه‌رو شده است. اکبر عباس ملکی، عضو هیأت مدیره استقلال که رابط باشگاه با اسپانسرهاست، به دنبال تهیه منابع مالی برای غفوری، تیام و جپاروف است.

غفوری خواستار طلب دو فصل گذشته خود شده که نزدیک به 800 میلیون تومان است. ملکی قرار است به مدافع - هافبک استقلال چک اسپانسر را بدهد تا سپس در جلسه‌ای درباره مبلغ قرارداد فصل بعد صحبت کنند و به توافق برسند. جپاروف از فصل گذشته 130 هزار دلار طلب دارد که پول او نیز از طریق اسپانسر در یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود. مامه تیام ماجرای متفاوتی دارد، او به وینفرد شفر گفته که به مسئولان باشگاه بگوید مالیاتش را بدهند تا در بدو ورود به ایران پاسپورتش را نگیرند. مبلغ مالیاتی که باشگاه استقلال باید بپردازد، نزدیک به 600 میلیون تومان است. باز هم ملکی با اسپانسر باشگاه صحبت کرده و قرار است مبلغ فوق به حساب اداره مالیات واریز شود تا تیام هر چه سریع‌تر به ایران بیاید و قراردادش را امضا کند.

برگه قرارداد فصل آینده این سه بازیکن هم آماده است و تنها باید مبلغ قید شود. باشگاه استقلال به غفوری پیشنهاد مبلغ یک میلیارد و 500 تا یک میلیارد و 700 میلیون به همراه آپشن‌ها را داده که با توجه به عدم پالس مثبت از سوی غفوری، قرار است مبلغ قرارداد از دو میلیارد تومان هم بالاتر برود.

رونوشت قرارداد جپاروف 60 روز پیش به این بازیکن داده شده و در صورتی که به ایران بیاید، مبلغ قرارداد فصل آینده او بین 300 تا 500 هزار دلار خواهد بود. تیام هم با بهترین پیشنهاد مالی روبه‌رو شده و در صورت پرداخت مالیات، 800 هزار دلار قرارداد می‌بندد و آپشن‌های سنگینی هم در برگه قراردادش ذکر می‌شود، از جمله آقای گلی، قهرمانی با استقلال در آسیا و لیگ برتر.

604

کد خبر: 959699

وب گردی

وب گردی