بابائیان: دغدغه ام ساخت فیلم برای کودک و نوجوان است

تهیه کننده معروف سینما و تلویزیون گفت: دغدغه فیلمسازی ام از زمان "اتل متل توتوله" تا "راز دشت تاران" همواره نگرانی ها و خواسته های کودک و نوجوان بوده است.

داریوش بابائیان تهیه کننده فیلم سینمایی «یک آمپول ناقابل» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، گفت: آنچه که در این قصه من را جذب کرد تا آن را تولید کنم قصه زیبای آن و بیان کردن برخی مسائل درباره نوجوانان است. دغدغه فیلمسازی ام از زمان "اتل متل توتوله" تا "راز دشت تاران" همواره نگرانی ها و خواسته های کودک و نوجوان بوده است و از بازیگران کم سن و سال نیز در فیلم هایم استفاده کرده ام و هر یک یا دو سال این روند را در فیلمسازی ام در عرصه کودک و نوجوان ادامه می دهم.

وی درباره موضوع یک آمپول ناقابل اظهار کرد: قصه درباره پسر خانواده آمپول‌چی است. خانواده آمپول چی تولید کننده آمپول هستند اما فرزندشان از آمپول ترس دارد.

بابائیان ادامه داد: علی صادقی، رضا شفیعی جم، هوشنگ حریرچیان، حدیث فولادوند، نسیم فطرت، شهرام قائدی، شادی محموپور، سارا دوست پور، محسن توکلی و پارسیا شکوری از بازیگرانی هستند که در یک آمپول ناقابل حضور دارند بازی می کنند. تاکنون 8 جلسه از فیلمبرداری این فیلم را پشت سرگذاشته ایم و 35 جلسه دیگر باقی مانده است.

تهیه کننده "راز دشت تاران" ادامه داد: به مدت 55 تا 60 روز فیلمبرداری "یک آمپول ناقابل" انجام خواهد شد تا آن را به جشنواره کودک و نوجوان برسانیم. تدوین را حامد رضی همزمان با فیلمبرداری انجام می دهد اما آهنگساز فیلم هنوز مشخص نشده است.

وی اظهار داشت: به جز من و غلامرضا آزادی که از بودجه مستق برای ساخت فیلم برای کودک و نوجوان هزینه می کنیم ما بقی فیلم ها با توجه به لابی که دارند از جاهای دیگر بودجه می گیرند. اما ما به دلیل دغدغه کودک و نوجوان خودمان در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم.


گفتنی است فیلمبرداری فیلم سینمایی "یک آمپول ناقابل" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا محمودزاده و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری شکوفا فیلم به مدیریت داریوش بابائیان در ژانر خانوادگی و نوجوان برای حضور در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان و جشنواره فیلم فجر از اوایل هفته شروع شد.

در این فیلم شرکت فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان همکاری می کنند. یک آمپول ناقابل کاری فرهنگی ورزشی و صنعتی است.

501

کد خبر: 959723

وب گردی

وب گردی