تازه ترین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات توسعه اجتماعی ایران» منتشر شد

سی‌وهشتمین شماره مجله علمی پژوهشی «مطالعات توسعه اجتماعی ایران» به مدیرمسئولی دکتر مهرداد نوابخش عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، فصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات توسعه اجتماعی ایران» همزمان با آغاز یازدهمین سال انتشار این مجله به مدیرمسئولی دکتر مهرداد نوابخش و سردبیری دکتر سروش فتحی چاپ شد.

محققان واحد علوم و تحقیقات، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها تاکنون ۳۰۴ مقاله در شماره‌های مختلف این فصلنامه علمی پژوهشی به چاپ رسانده‌اند.

دکتر غلامعباس توکلی، دکتر باقر ساروخانی، دکتر حسن سرایی، دکتر علیرضا کلدی، دکتر سیف‌الله سیف‌اللهی، دکتر سید محمدصادق مهدوی، دکتر منصور وثوقی اعضای هیأت تحریریه این مجله را تشکیل می‌دهند.

نیمی از نویسندگان اصلی مقالات منتشرشده در شماره اخیر مجله «مطالعات توسعه اجتماعی ایران» مربوط به محققان واحد علوم و تحقیقات، 37.5 درصد آنها مربوط به اساتید و دانشجویان سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و 12.5 درصد نیز مربوط به محققان دانشگاه‌های دولتی است.

بررسی مقاله‌های سی‌وهشتمین شماره این مجله نشان می‌دهد که 87.5 درصد از نویسندگان اصلی مقالات این شماره را دانشجویان و 12.5 درصد را اساتید تشکیل می‌دهند.

مجله «مطالعات توسعه اجتماعی ایران» در پایگاه استنادی جهان اسلام ( ISC ) نمایه شده و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز است. این مجله از سال ۹۰ حائز رتبه علمی پژوهشی شده است.

این مجله از سال ۸۷ تا ۹۰ با نام «جامعه‌شناسی معاصر» منتشر می‌شد که از سال ۹۰ عنوان آن به «مطالعات توسعه اجتماعی» تغییر نام پیدا کرد.

کد خبر: 959735

وب گردی

وب گردی