جدایی دو بازیکن اصلی از استقلال

به نظر می‌رسد مدافع و هافبک ملی‌پوش استقلال تصمیم به جدایی گرفته‌اند و جدایی شان قطعی است.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیمی واکنشی به این پیشنهاد نشان نداد تا تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد. این بازیکن به هنگام ورود به ایران با تماس رضا افتخاری مدیرعامل استقلال روبه‌رو می‌شود و دو طرف چند بار دیگر هم با هم صحبت می‌کنند.

ابراهیمی از افتخاری خواستار دریافت مطالبات سال‌های گذشته خود که 800 میلیون تومان است، شده و گفته پس از دریافت پول پای میز مذاکره می‌شود، اما خبرهایی رسیده که ابراهیمی با مبلغ 700 هزار دلار با تیم الاهلی قطر به توافق رسیده و حتی در این زمینه با منتظری و جباری جهت زندگی در قطر مشورت کرده است.

مسئولان استقلال با خسرو حیدری که باجناق ابراهیمی است، صحبت‌هایی را انجام داده‌اند و از حرف‌های حیدری متوجه شده‌اند که بحث حضور ابراهیمی در دبی برای استراحت مطرح نیست و شاید به قطر رفته تا با تیم الاهلی مذاکره کند.

استقلالی‌ها هم از چند روز پیش دنبال گزینه‌ای برای جانشینی او هستند، اما باز هم منتظرند تا شاید ابراهیمی پاسخ روشنی به آنها بدهد. افتخاری مدیرعامل استقلال به ابراهیمی قول داده که مطالباتش پرداخت می‌شود و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشد. همچنین باشگاه به ملی‌پوش خود پیشنهادات نجومی داده و شاید این بازیکن تصمیم بگیرد یک فصل دیگر در استقلال بماند. از طرفی مجید حسینی هم پیشنهاد دارد و می خواهد برود و به نظر می رسد این تصمیم وی قطعی است.

کد خبر: 959813

وب گردی

وب گردی