مراسم ختم پاسخگویی مسئولان دانشگاه کاشان به مطالبات دانشجویان برگزار شد

دانشجویان دانشگاه کاشان، در پی عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه ،در حالتی نمادین باحضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه مراسم ختم پاسخگویی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،دانشجویان دانشگاه کاشان، طی مراسمی کسب مقام آخر دانشگاه کاشان در بین دانشگاه‌های کشور در زمینه‌ی پاسخگویی به مطالبات دانشجویی و ارزش قائل شدن برای نظریات دانشجویان را عزا گرفتند.

در این مراسم که اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه کاشان حضور داشتند، فاتحه‌ی پاسخگویی به مطالبات دانشجویان در زمینه‌ی مسائل فرهنگی قرائت و با خرما و حلوا از حضار پذیرایی گردید.

لازم به ذکر است،دبیران و نمایندگان تعدادی از کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه کاشان که در ماه های اخیر اعتراضات گسترده ای به اوضاع فرهنگی دانشگاه و مشکلات و بی قانونی های معاونت فرهنگی در سال های اخیر داشتند، پس از اینکه که با عدم پاسخگویی مسئولین و ریاست دانشگاه و واکنش «هرکاری دوست دارید بکنید» مواجه گردیدند؛ در راستای اقدامات مطالبه گرانه ی خود در دیداری با معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مسائل و مشکلات فرهنگی دانشگاه کاشان را مطرح کرده و خواستار بهبود اوضاع فرهنگی دانشگاه و پیگیری مطالبات دانشجویان گردیدند.

204

کد خبر: 959821

وب گردی

وب گردی