اسکات بنت: داعش فرزند نامشروع اوباما و کلینتون است/ ایران در مبارزه با داعش چهره درست اسلام را به نمایش گذاشت

به وجود آمدن گروه تروریستی داعش توسط آمریکا و عاملان آن ها در خاورمیانه صورت گرفته تا به این وسیله علاوه بر کشاندن ناامنی به این منطقه، چهره اسلام را خدشه دار کنند. در این راستا ایران برای جلوگیری از پا گرفتن این گروه تروریستی، علاوه بر تلاش های فراوان، خون های زیادی نیز داده است.

گروه تروریستی داعش توسط آمریکا، برای کنترل منطقه و جلوگیری از اعمال فشار به رژیم صهیونیستی به وجود آمد و جنگ، نا امنی و جنایت هایی که امروزه از سوی این تروریست ها شاهد آن هستیم، از این تصمیم شوم سرچشمه می گیرد.

«اسکات بنت» افسر سابق عملیات روانی سیا،در این باره معتقد است که آینده این گروه نابودی خواهد بود. وی در این رابطه به خبرنگار بین الملل ایسکانیوز گفت: « من طی گزارشی اعلام کردم که داعش توسط دولت اوباما، بانک اتحادیه سوئیس (union bank of Switzerland) و بنیاد کلینتون تغذیه می شود. اینها اطلاعات موثقی است که من از طریق یک بانکدار سوئیسی به دست آورده ام.»

اطلاعات به دست آمده نشان می داد که منابع ذکر شده و گروه های بالاتر آن ها تروریست ها را تامین مالی می کنند.

مسئله تامین مالی تروریست ها شامل بسیاری از افراد در کنگره و سناتورها نیز می شود و من لیستی از افرادی که دست به این اقدام می زدند را دریافت کرده و برای خودشان هم فرستاده ام از جمله این افراد کنگره، دایان فاینستاین و جف سشنز بودند.

در این شرایط، کمیته خدمات مسلحانه کمیته اطلاعاتی هیچ اقدامی انجام نداد زیرا اعتقاد داشتند که این اعمال در زمان ریاست جمهوری اوباما صورت گرفته و ربطی به آنها ندارد.

اوباما منابع مالی را در اختیار داعش قرار داد و هیلاری کلینتون نیز از این فرصت استفاده کرد تا ضمن تثبیت اوضاع در لیبی، سوریه را نیز تحت کنترل خود بگیرد. تمام این موارد قسمتی از برنامه های این دو نفر بوده هر چند در بسیاری از موارد اوباما خوب ظاهر نشد و جلوی روند طبیعی امور را گرفت.

ترامپ نیز در بسیاری از موارد ساده لوحانه عمل می کند و از سوی دیگر در تلاش است تا برای آمریکایی ها نیز کارهایی انجام دهد.

همه ما از اقداماتی مانند قتل و کشتار، سربریدن و اعمال انتحاری که کودکان را مجبور به انجام آن می کنند و باعث بدنام شدن اسلام می شوند، بیزاریم.

ایران برای مقابله با این اعمال، اقدامات زیادی را انجام و راه حل هایی را نیز به اروپا ارائه داده که با این اقدامات در واقع توانسته است برعکس داعش چهره درست اسلام را به نمایش بگذارد.

همه ما با کمک کشور روسیه باید برای جلوگیری از اقدامات این چنینی تلاش کنیم و سعی کنیم این اعمال را متوقف کنیم زیرا داعش خشم زیادی را در اروپا نسبت به اسلام به وجود آورده، در صورتی که این چهره غیر منصفانه اسلام و مسلمانان است.

مردم آمریکایی به این مسئله به گونه های متفاوتی نگاه می کنند. ما برای رسیدن به صلح و عشق تمام تلاش خود را می کنیم و برای همین امر است که می گوییم خداوند عشق است.(God is love)

گروه های خاصی مانند وهابی ها، جهادهای وحشیانه انجام می دهند چیزی که هم اکنون ما در عراق و لیبی و سوریه شاهد آن هستیم.

همه خواهان توقف این اعمال خشونت بار هستند و ایران تنها ملتی است که می تواند این روند را با گفتن حقیقت و انجام مذاکرات متوقف کند. ایران به اندازه کافی قوی و هوشمند است که پیش از این که تروریست ها فرصت پهن کردن دام را پیدا کنند، جلوی آنان را بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 959898

وب گردی

وب گردی