انتصاب عجیب در جشن عکاسان سینمای ایران

نیکی کریمی بازیگر سینما به عنوان دبیر چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران انتخاب شد، در حالی که هیچ سابقه‌ای از او در این زمینه ارائه نشده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عکاسانی که سال ها عمر خود را صرف فعالیت در حوزه عکاسی سینما کردند معتقدند این نوع عکاسی را می‌توان گونه مستقل از عکاسی معرفی کرد که مختصات فعالیت خود را دارد. نیکی کرمی طبق گفته خودش ٢سال، به صورت مداوم عکاسی طبیعت کرده‌ است. که حاصل آن عکاسی‌ها، برگزاری نمایشگاه هایی در گالری گلستان در ایران و بعد از آن گالری کورت‌یارد در امارات بود.

باید دید آیا برگزارکنندگان این رویداد تحت تأثیر نام ها قرار گرفته‌اند و به واسطه آن سعی در رونق بخشیدن جشن خود دارند یا بر مهارت ها تکیه کرده‌اند و سعی در برگزاری حرفه‌ای این رویداد دارند. اگر سعی در برگزاری حرفه‌ای این رویداد دارند با چه رزومه‌ای اقدام به انتخاب نیکی کریمی کرده‌اند. شخصی که تعداد نمایشگاه‌هایش به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد چگونه بر جایگاه یک رویداد عکاسی حرفه‌ای تکیه می‌زند.

نمی‌توان گفت عکاسی برای او یک دغدغه حرفه‌ای بوده است اما عکاسانی را در زمینه عکاسی سینما می‌شناسیم که عمر خود را صرف این کار کرده‌اند و هنوز به جایگاهی که می‌بایست نرسیده‌اند.

جالب تر این که انجمن عکاسان سینمای ایران هم بعد از انتشار این خبر، رزومه‌ای از فعالیت های مشابه نیکی کریمی ارائه نداده است تا شاید مخاطبان به انتخاب آنها احترام بگذارند و نادیده گرفته شدن سال ها فعالیت عکاسان حرفه‌ای این حوزه را راحت تر بپذیرند.

501

کد خبر: 959909

وب گردی

وب گردی