دایناسورها همچنان پیشتاز باکس آفیس

به رغم اکران فیلم‌های جدید در باکس آفیس آمریکا، دایناسورها همچنان به یکه‌تازی خود ادامه دادند و راس باکس آفیس را حفظ کردند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از « ورایتی» با وجود روی پرده‌ رفتن فیلم‌های جدید از جمله «سیکاریو: روز سولدادو» و «عمو درو»، فیلم پرفروش هفته پیش یعنی «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی » همچنان راس باکس آفیس آمریکا را در اختیار دارد.

این فیلم با فروش ۶۰ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۴۴۸۵ سالن سینما فروش داخلی خود را به ۲۶۴.۸ میلیون دلار رساند و با وجود کاهش ۵۹ درصدی در آمار فروشش، همچنان در راس ماند.

این فیلم که با بازی کریس پرت و برایس دالاس هاوارد ساخته شده، در بازار جهانی ۹۳۲ میلیون دلار تاکنون فروش کرده است و به زودی به مرز یک میلیارد دلار می‌رسد.

«سیکاریو: روز سولدادو» با فروش ۱۹ میلیون دلاری در ۳۰۵۵ سالن سینما اولین آخر هفته خود را تجربه کرد و یک فیلم تازه وارد دیگر با عنوان «عمو درو» از نمایش در ۲۷۴۲ سالن سینما ۱۵.۵ میلیون دلار کسب کرد و پشت سر این فیلم قرار گرفت.

در همین حال «شگفت‌انگیزان ۲» همچنان جایگاه دوم را حفظ کرد و ۴۵.۵ میلیون دلار فروخت. این فیلم تاکنون در آمریکای شمالی ۴۳۸.۸ میلیون دلار فروخته است.

«اوشن ۸» نیز همچنان در میان پنج فیلم راس فهرست پرفروش‌ها جای دارد و با فروش ۸ میلیون دلار دیگر در چهارمین هفته نمایشش در مجموع ۱۱۴ میلیون دلار در بازار داخلی فروش کرده و در بازار بین‌المللی نیز با فروش ۱۳ میلیون دلار دیگر رقم فروشش به ۲۰۹.۷ میلیون دلار رسیده است.

فیلم سینمایی جدید «سیکاریو» دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سیکاریو» است. فیلم اصلی سال ۲۰۱۵ توسط دنی ویلنوو کارگردانی شده بود .

فیلم جدید را استفانو سولیما بر مبنای فیلمنامه تیلور شریدان کارگردانی کرده است. بنیسیو دل تورو، جاش برولین، کاترین کینر، جفری داناوان و ایزابلا مونر بازیگران این فیلم هستند. «سولدادو» در زبان اسپانیایی به معنای «سرباز» است.

501

کد خبر: 959915

وب گردی

وب گردی