«روحانی» تهران را به مقصد برن ترک کرد

رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی تهران را به مقصد برن پایتخت سوئیس ترک کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی دقایقی پیش تهران را به مقصد برن پایتخت سوئیس ترک کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی رئیس جمهور را برای این سفر بدرقه کردند.

رئیس جمهور بنا به دعوت رسمی رؤسای جمهور سوئیس و اتریش به این دو کشور سفر می کند.

دیدار و مذاکره با رئیس جمهور سوئیس، دیدار با ایرانیان مقیم و نیز امضای اسناد همکاری در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهم ترین برنامه های حجت الاسلام روحانی در سفر به سوئیس است.

رئیس جمهور پس از سوئیس با دعوت رسمی رئیس جمهور اتریش، برن را به مقصد وین ترک خواهد کرد.

دیدار با هموطنان مقیم اتریش، دیدار و مذاکره با رئیس جمهور و همچنین صدر اعظم اتریش و نیز امضای اسناد در عرصه های مختلف همکاری از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده آقای روحانی در وین خواهد بود.

رئیس جمهور را در سفر به اروپا تعدادی از وزرا و مقامات سیاسی و اقتصادی همراهی می کنند و همچنین گروهی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی کشورمان با حضور در سوئیس و اتریش با طرفین تجاری خود مذاکره خواهند کرد.

305

کد خبر: 959921

وب گردی

وب گردی