ورود «هزارپا» به سینمای ایران/ « به وقت خماری» و «دارکوب» هنوز مجوز تبلیغات نگرفتند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «هزارپا» از چهارشنبه همین هفته خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره خروجی جلسه امروز ۱۱ تیر ماه شورا گفت: در جلسه امروز شورا مقرر شد فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی از چهارشنبه ۱۳ تیرماه در گروه سینمایی کوروش به جای «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری روی پرده برود.

وی در پاسخ به این که چرا «شماره ۱۷ سهیلا» انقدر زود از اکران کنار می رود، توضیح داد: قرارداد اکران «شماره ۱۷ سهیلا» ۲ هفته ای بود و در حال حاضر ۲ هفته اکران این فیلم به پایان رسیده است. البته میزان فروش این فیلم خیلی کم بود و حالا «هزارپا» جایگزین آن خواهد شد.

فرجی ادامه داد: همچنین امروز قرارداد اکران فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان در گروه ماندانا بعد از «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی و فیلم سینمایی «همه چی عادیه» به کارگردانی محسن دامادی بعد از «دم سرخ ها» در همین گروه سینمایی ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی درمورد فروش کم فیلم ها و استقبال از فیلم های کمدی اظهار داشت: به هرحال بخش اعظم فروش فیلم ها بستگی به تبلیغات محیطی دارد و فیلم هایی «دارکوب» و «به وقت خماری» هنوز مجوز برای تبلیغ در تلویزیون را نگرفته اند،که امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد و فروش فیلم ها بیشتر شود.

501

کد خبر: 959922

وب گردی

وب گردی