200 واحد مسکونی به زلزله زدگان تحت پوشش سازمان بهزیستی اهدا شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زلزله خسران داشت و داغ ما التیام پیدا نکرده ولی در کنار آن درس‌های بزرگی آموختیم که وقتی در کنار یکدیگر باشیم، کارهای بزرگی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور لحظاتی پیش در آیین افتتاحیه ۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان زیرپوشش سازمان بهزیستی در روستای مشکنار شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: زلزله خسران داشت و داغ ما التیام پیدا نکرده ولی در کنار آن درس‌های بزرگی آموختیم که وقتی در کنار یکدیگر باشیم، کارهای بزرگی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما می‌توانیم در زمانی‌که مشکلی وجود دارد با انسجام و خودباوری کارهای بزرگی انجام بدهیم.

وی با اشاره به وجود وحدت و همت در بین مردم و مسؤولان، عنوان کرد: با این وجود مشکلات حل می‌شود و چشم دشمن از این اقتدار و انسجام کور خواهد شد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه طی 45 روز نخست کار آواربرداری و اقدامات اولیه صورت گرفت، گفت: اتفاقات خوبی افتاد و اولویت به روستاها داده شد، چراکه نیازمندی‌ها در روستاها بیشتر است و افراد معلول و نیازمند در اینجا متحمل مشقت زیادی می‌شوند.

این فرمانده ارشد نظامی به مشارکت افراد و مسؤولان مختلف در ساخت و ساز اشاره کرد و متذکر شد: واحدهایی به‌همت خیران ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع 200 واحد افتتاح و تحویل مردم عزیز می‌شود و امروز نه فقط به‌واسطه این مراسم، بلکه از جهات دیگر نیز خوشایند است.

سردار غیب‌پرور به حضور مسؤولان، جهادگران، اصحاب رسانه و... در کنار یکدیگر و برای انجام یک امر خیر اشاره کرد و یادآور شد: همه پای کار بودند و این جای شکرگزاری دارد.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه شور و نشاط مضاعفی در بین مردم ایجاد کرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه از این حوادث رخ ندهد، اعلام کرد: 8 هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد که تا پایان سال10 هزار گروه جهادی به این میزان اضافه می‌شود که نه فقط برای مواقع بحرانی، بلکه برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت فعالیت می‌کنند.

سردار غیب‌پرور تاکید کرد: بسیج با تمام سازمانی که دارد در خدمت مردم و دولت محترم است و هر جا لازم باشد، میدان هم‌دلی و انسجام است و با تمام توان در کنار مسؤولانی هستیم که در کنار مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما تسهیل‌گری و کمک‌رسانی می‌کنیم، بیان کرد: حضور بسیج برای کمک کردن و ارائه خدمت به مردم است.

منبع: فارس

202

کد خبر: 959928

وب گردی

وب گردی