کرانچار: بازیکنان پرسپولیس باید برگردند

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: اگر بازیکنان به تیم برنگردند در آینده هم نمی توان روی آنها حساب کرد و مجددا به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، زلاتکو کرانچار درباره وضعیت تیم فوتبال امید ایران و شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: بازی های المپیک پیش روی تیم ملی ایران بوده و سعی بر این است با تمرینات پیش رو و برنامه ریزی های انجام شده تیم ملی بهترین نتیجه را کسب کند اما در حال حاضر صحبت درباره شانس قهرمانی و مدال آوری زود است و باید تا پایان تمرینات سعی کرد.

وی در ادامه درباره دور نهایی تمرینات تیم ملی امید گفت: روز نخست تمرینات است و تیم به علت شرکت بازیکنان در بازی های آسیایی و تیم ملی هنوز به طور کامل تکمیل نشده است. با توافقی که با باشگاه ها صورت گرفته است به بازیکنان تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس اجازه داده شده است که به تیم های خود بروند اما حداکثر تا روز 5 شنبه هفته جاری باید به تیم های خود برگردند تا بتوانیم تمریناتی که مدنظر است را انجام دهیم. قول هایی هم از طرف باشگاه ها داده شده که همکاری خوبی داشته باشند.

کرانچار درباره عدم بازگشت بازیکنان به تمرینات تیم ملی گفت: سه بازیکن پرسپولیس و چند بازیکن دیگر تیم های دیگر در حال حاضر حضور ندارند که با مربی آنها برانکو ایوانکوویچ و علی دایی صحبت شده است و گقته اند که حداقل 2 بازیکن از سه بازیکنی که حضور ندارند باز خواهند گشت، البته باشگاه ها نیز در شرایط بدی قرار دارند و با کمبود بازیکن مواجه هستند، با این حال قول همکاری داده اند تا بتوانیم برای فوتبال ایران بهترین نتایج را کسب کنیم و به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان به تیم برنگردند در آینده نیز نمی توان روی آنها حساب کرد و مجدد به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند و از بازیکنان جایگزین استفاده خواهد شد اما من اطمینان دارم چنین اتفاقی نخواهد افتاد و کیفیت تمرینات مناسب خواهد بود.

او در ادامه درباره اظهارات کارلوس کی روش تاکید کرد: من وارد این موضوع نمی شوم و مهم ترین موضوع منافع فوتبال ایران و بهتر است به این موضوع که یک بحث بین کی روش و برانکو بوده، دامن زده نشود. تیم ملی ایران برخلاف بازی های قبلی در جام جهانی 2014 نمایش بسیار خوبی داشت.

سرمربی تیم امید کشورمان در پایان درباره صعود تیم ملی کشورش (کرواسی) به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی و مربی این تیم گفت: زلاتکو دالیچ همکار من است و کیفیت مربیگری خودش را در این بازی ها به نمایش گذاشت و موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی بعد از 20 سال شد البته او در العین نیز که حضور داشت درخشش خودش را نشان داد. اگر چه کرواسی به علت فشار زیاد مسابقه آن تیمی که در گروه اول بود ظتهر نشد ولی نتیجه مطلوب را به دست آورد و مهم همین است.

606

کد خبر: 959934

وب گردی

وب گردی