دریافت  27 میلیارد تومان تسهیلات برای 2 پروژه گردشگری در خوزستان

معاون سرمایه‎گذاری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان از اجرای دو پروژه گردشگری تأمین مالی‎شده در استان از محل منابع صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز احسان زارعاصل امروز گفت: در راستای اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید به منظورفرآهم آوردن زمینههای توسعه زیرساختهای گردشگری و اشتغالزایی در سطح کشور، یک پروژه ایجاد مجتمع گردشگری در شهرستان ماهشهر و یک پروژه ایجاد هتل در شهزستان اهواز با دریافت مجموع تسهیلاتی به مبلغ 27 میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی، تسریع خواهند شد.

او با اشاره به میزان اشتغال پیشبینیشده برای این دو پروژه افزود: با بهرهبرداری از این دو پروژه دستکم برای 145 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

معاون سرمایهگذاری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان درخصوص چگونگی فرآیند دریافت تسهیلات توسط مجریان عنوان کرد: مجریان پروژهها پس از دریافت موافقت اصولی، اجرای پروژه را آغاز میکنند و زمانی که پیشرفت فیزیکی پروژه به سقف 20 درصد برسد، در صورت نیاز به تسهیلات، مجریان موضوع را اعلام میکنند و ما نیز این مجریان را به سازمان میراث فرهنگی در تهران معرفی کنیم تا پس از بررسیها به صندوق توسعه ملی معرفی شوند.

او تأکید کرد: دریافت تسهیلات برای این دو پروژه از منابع صندوق توسعه ملی، از سوی سازمان مرکزی میراث فرهنگی مصوب شده است.

700

کد خبر: 960013

وب گردی

وب گردی