دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرج بیمارستان می سازد

در نشست روسای دانشگاه های آزاد اسلامی واحد کرج و علوم پزشکی کرج، بر ساخت بیمارستان توسط دانشگاه آزاد اسلامی کرج، به عنوان گامی در راستای توسعه خدمات پزشکی و درمانی استان البرز تأکید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد کرج، رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در جلسه‌ای با دکتر درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرج، راهکارهای موجود برای ایجاد زیرساخت ها به منظور افزایش رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را بررسی کردند.

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این نشست یکی از زیرساخت های لازم برای تأسیس رشته های مرتبط با علوم پزشکی در این دانشگاه را وجود امکانات بیمارستانی برای آموزش عملی دانشجویان این رشته ها عنوان کرد و به تشریح اهداف این دانشگاه در ساخت بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری مسئولان استان البرز و شهرستان کرج با دانشگاه، مایه دلگرمی و تداوم تلاش ها در رفع مشکلات اجرایی طرح‌هاست.

دکتر برهانی فر با اشاره به ضعف موجود در بحث خدمات اورژانسی، پزشکی و درمانی در استان البرز، همکاری نهادهای مختلف برای رفع این نقیصه را وظیفه تمامی سازمان‌های استان عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آمادگی کامل برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در این امر خداپسندانه را دارد و با فعالیت درخصوص جذب خیرین و ارائه طرح‌هایی همچون جذب گردشگر سلامت از سایر استان‌ها و حتی سایر کشورهای منطقه در ارتقای سطح سلامت استان تلاش خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به اینکه در حال حاضر رشته پرستاری و مامایی در این دانشگاه دایر است، ادامه داد: راه اندازی رشته های پیراپزشکی و پزشکی از اهداف آتی است که هم اکنون بیش از 50درصد زیرساخت های آن موجود است و طبق تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان می‌توان این رشته ها را راه اندازی کرد.

دکتر درفشی نیز با اشاره به وضعیت موجود بیمارستان های استان و دانشگاه علوم پزشکی کرج، هر دو دانشگاه را عضو یک مجموعه عنوان کرد و افزود: اساس کار، همکاری علمی و اجرایی بین دانشگاه هاست و تمام توان خود را به منظور حسن همکاری برای تأسیس رشته های پیراپزشکی و بهداشت در دانشگاه آزاد اسلامی کرج به کار خواهیم گرفت.

204

کد خبر: 960021

وب گردی

وب گردی