جزئیات میزان افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی درباره زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق کارکنان، گفت: اگر اصل حکم افزایش حقوق در تیرماه اعمال شد، ممکن است معوقات چهار ماه قبل در مردادماه پرداخت شود.

دکتر عبدالرسول پورعباس در گفت وگو با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، درباره افزایش حقوق‌های کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: به اعتبار وجود سامانه‌های اداری مالی که طراحی کرده‌ایم، توانسته‌ایم پیچیدگی افزایش حقوق‌ها را محاسبه کنیم. در بخش کارمندی برعکس گروه‌های شغلی عمل می‌کنیم. یعنی گروه اول ما که گروه سوم هست، 20 درصد افزایش حقوق خواهد داشت و به همین ترتیب تا گروه‌های دیگر ادامه می‌دهیم. به نظر می‌رسد که هیچ اجحافی در زمینه افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نخواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بخش اعضای هیات علمی پنج دسته تعریف شده است. مربی، مربی آموزشیار 10 درصد، استاد 6 درصد و استادیار 8 درصد افزایش حقوق خواهند داشت. اعضای هیات علمی به دلیل اینکه حقوق‌شان بالاتر است و در دسته آخر قرار می‌گیرند از 7 تا 10 درصد افزایش حقوق برای آنها محاسبه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: شش درصد کف و 20 درصد سقف میزانی است که دولت تعیین کرده است. میانگین افزایش حقوق در سراسر کشور حدود 11 درصد خواهد بود.

پورعباس گفت: با توجه به جامعه آماری، بیشترین تعداد نفرات در بخش مربی و مربی آموزشیار هستند و در بخش استادی جامعه آماری کمتری داریم که تمام دانشگاه‌های کشور بر مبنای شش درصد محاسبه شده است و ما نیز بر همین اساس بررسی کردیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: به اعتبار وجود سامانه‌هایی اداری مالی که طراحی کردیم، توانستیم پیچیدگی افزایش حقوق‌ها را محاسبه کنیم.

پورعباس با اعلام این خبر که همه احکام کارکنان صادر شده است، تاکید کرد: در حال حاضر همکاران سازمان مرکزی می‌توانند احکام خود را بر مبنای افزایش حقوق در سامانه‌ها مشاهده کنند، در مرحله بعد از آن همکاران ما در استان تهران و در نهایت هم تمامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور امکان مشاهده احکام خود را دارند.

وی ادامه داد: محاسبات انجام شده است و مرحله بررسی و بارگذاری مانده است که به زودی انجام خواهد شد.

204

کد خبر: 960055

وب گردی

وب گردی