20 تیر آخرین فرصت شرکت در سومین جشنواره نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید فرصت نام نویسی دانشجویان اهل قلم برای شرکت در سومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی این دانشگاه تا 20 تیر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رضا نصیری اظهار کرد: با توجه درخواست دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت نام نویسی برای شرکت در سومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی این دانشگاه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 20 تیر تمدید شد.

وی افزود: مدیران مسئول و صاحبان اثر پس از ثبت آثار می‌توانند نسخه چاپی نام نویسی را برای ارسال به دبیرخانه جشنواره، به رابط نشریات واحد دانشگاهی خود تحویل دهند.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود متقاضیان هرچه زود‌تر نسبت به بارگذاری نشریه ها و آثار خود در سامانه مربوط به نشانی www.iaumag.ir اقدام کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اختتامیه سومین جشنواره نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، شهریور امسال به میزبانی واحد شهرکرد برگزار و به برگزیدگان، جوایز نفیس کشوری و واحدی اهدا می شود.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقای انگیزشی دانشجویان، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر نشریه های برتر دانشجویی و تربیت دانشجویان اهل قلم متعهد و متخصص، برگزاری جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی این دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، از مسئولان تمامی واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های سمای دانشگاه آزاد اسلامی خواسته ضمن برنامه ریزی دقیق و جامع برای حضور و مشارکت حداکثری دانشجویان در سومین جشنواره نشریه های دانشجویی این دانشگاه، نسبت به اجرای دقیق آیین نامه و دستورالعمل اجرایی مربوط، اقدام کنند.

تمامی دانشجویان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ‌ارشد و دکتری، به شرطی که در زمان انتشار نشریه دانشجو بوده باشند یا از زمان دانش آموختگی آنان تا پایان مهلت ارسال آثار، بیش از شش ماه نگذشته باشد، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است واحدهای تبریز و شهرقدس میزبان نخستین و دومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

201

کد خبر: 960068

وب گردی

وب گردی