فخیم زاده اجازه راه رفتن ندارد/ حال بازیگر سینما خوب است

بازیگر و تهیه کننده سینما گفت: فخیم زاده با توجه به شدت مصدومیتش وضعیت خیلی خوبی دارد و پزشکان به او فشار نمی آورند. این هنرمند اجازه ندارد تحرکات زیادی داشته باشد.

خسرو امیرصادقی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، درباره آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده گفت: خوشبختانه فخیم زاده از نظر هوشیاری هیچ مشکلی ندارد؛ اما با توجه به این که پزشکان به دنبال این هستند که مراقبت بیشتری از این هنرمند داشته باشند، اجازه خروج از آی سی یو را نداده اند.

وی با اشاره به شایعات در مورد فخیم زاده افزود: متاسفانه برخی از اخبار کذب در فضای مجازی منتشر می شود که باعث دلخوری پزشکان و هنرمندان می شود در حالی که باید فضایی ایجاد شود که جامعه هنرمندان و پزشکان دوباره به هم نزدیک شوند.

امیرصادقی ادامه داد: فخیم زاده با توجه به شدت مصدومیتش وضعیت خیلی خوبی دارد و پزشکان به او فشار نمی آورند. این هنرمند اجازه ندارد تحرکات زیادی داشته باشد.

تهیه کننده سینما گفت: زمان مرخص شدن ایشان معلوم نیست و پزشکان باید جلسه ای را برگزار کنند تا در مورد وضعیت فخیم زاده تصمیم گیری کنند. خدا را شکر که حال کنونی او خیلی خوب شده است.

501

کد خبر: 960090

وب گردی

وب گردی