رحیمی: ثبت نام 36 نفر از ورزشکاران کاروان المپیک جوانان انجام شد

سرپرست کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به بازی های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس از ثبت نام نهایی 36 ورزشکار برای حضور در این بازی ها خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز وبه نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازی های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس اظهار داشت: ستاد برگزاری بازی های المپیک مراحل مختلف ثبت نام و پیگیری امور مربوط به کشورها را کاملا دیجیتال و الکترونیکی کرده بصورتی که نشست های هماهنگی مسئولین کاروان های مختلف با مسئولین این ستاد نیز بصورت آنلاین و تصویری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا شب گذشته ثبت نام 36 نفر از ورزشکارانی که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک جوانان شده اند بصورت ویدئو کنفرانس و مکالمه تصویری بین کادر سرپرستی ایران و ستاد برگزاری بازیهای آرژانتین انجام شد.

رحیمی با تاکید بر این که این نشست به نوعی نشست ماقبل نهایی ثبت نام کاروان بوده اظهار داشت: ما در نشست شب گذشته موضوع اسکان، امنیت و حمل و نقل اعضای کاروان را هم پیگیری کردیم و فقط یک جلسه دیگر که آن هم بصورت ویدئو کنفرانس خواهد بود طی یک ماه آینده برگزار و اعزام کاروان ورزشی ایران را نهایی می کنیم.

وی در پایان برای کاروان پرتعداد و پرانگیزه کشورمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: مطمئنم با پیگیری های خوب کادر سرپرستی و همچنین همگرایی و همدلی خوبی که بین کمیته ملی المپیک ، وزارت ورزش و فدراسیونها شکل گرفته در بحث نتیجه و مدال آوری نیز همانند تعداد سهمیه ها موفق خواهیم بود.

606

کد خبر: 960103

وب گردی

وب گردی