8 هزار بطری آب معدنی توسط واحد اهواز به شهرهای خرمشهر و آبادان ارسال شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از ارسال حدود 8 هزار بطری 1.5 لیتری توسط واحد اهواز به شهرهای خرمشهر و آبادان خبر داد.

حجت الاسلام فرج الله براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در راستای آبرسانی به شهرهای خرمشهر و آبادان، گفت: از دفتر دکتر رهبر با ما تماس گرفته شد و دستور وی مبنی بر آب رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به شهرهای خرمشهر و آبادان به ما ابلاغ شد.

وی ادامه داد: ما علاوه بر استان خوزستان، با 5 استان دیگر هماهنگی های لازم انجام و مشخص شد کمک های دریافتی از آنان شامل چه مواردی می شود، اقدامات لازم در این زمینه تحت عنوان طرح «آبرسانی دانشگاه آزاد اسلامی به خرمشهر و آبادان» صورت گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: کمک های مردمی هر کدام از واحدها حدود 3-4 کامیون است که در حال حاضر ارسال آن آغاز شده است. همچنین هماهنگی های لازم در راستای تجمیع کمک های مردمی در واحد خرمشهر صورت گرفته است، این کمک ها پس از تجمیع توسط نیروهای مردمی در منطقه و بسیجیان در میان مردم توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: به طور کلی هماهنگی های لازم با مناطق شش گانه شامل دانشگاه آزاد اسلامی استان های لرستان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام و ... در راستای آبرسانی به شهرهای خرمشهر و آبادان صورت گرفته است.

براتی بیان کرد: کمک های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه آبرسانی می تواند موثر واقع شود، در حال حاضر سایر نهادها مخصوصا نیروهای مردمی، بسیج و سپاه کمک های خود را به این مناطق آغاز کرده اند. همچنین در شهرها مناطقی را جهت استقرار و توزیع کمک های مردمی نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر با کمک های مردمی مشکل خاصی وجود ندارد، مدیران معمولا قول می دهند به وعده های خود عمل کرده و مشکلات را رفع کنند اما در حال حاضر این مردم هستند که مشکل را حل می کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: حدود 8 هزار بطری 1.5 لیتری توسط واحد اهواز به این شهرها فرستاده شده است. بر اساس آمارهایی که تا کنون به دستمان رسیده است می توان گفت برخی از استان ها 3 تا 4 کامیون آب به این مناطق ارسال کرده اند. همچنین واحد ها آمادگی این را دارند که در صورت لزوم آب بیشتری به این مناطق ارسال کنند.

201

کد خبر: 960126

وب گردی

وب گردی