نمایندگان لیست امید فقط گوش به فرمان هستند

نماینده شاهین‌شهر طیف‌بندی داخلی مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: یک طیف از نمایندگان مجلس، مربوط به لیست امید هستند که صرفاً گوش به فرمان هستند. در ماجرای استیضاح سه وزیر دولت هم این موضوع به خوبی خود را نشان داد. صبح موضع خاصی داشتند و عصر، موضع خود را تغییر دادند چون به آنها ابلاغ شده بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی، عصر روز سه‌شنبه در همایش «خستگی ممنوع» که به همّت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، در تالار «سوره» حوزه هنری برگزار شد، طیف‌بندی داخلی مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: یک طیف از نمایندگان مجلس، مربوط به لیست امید هستند که صرفاً گوش به فرمان هستند. در ماجرای استیضاح سه وزیر دولت هم این موضوع به خوبی خود را نشان داد. صبح موضع خاصی داشتند و عصر، موضع خود را تغییر دادند چون به آنها ابلاغ شده بود.

وی طیف دوم نمایندگان مجلس را حدود هشتاد نفر از نمایندگان دانست که رأی‌شان انقلابی است و افزود: البته فقط یک چهارم این افراد می‌توانند کف مجلس عملیات انجام دهند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه سایر نمایندگان نیز میان این دو طیف قرار دارند و مستقل هستند، تصریح کرد: مشکل اصلی مجلس این است که در مشت لاریجانی قرار دارد و او هر برنامه‌ای را بخواهد، در مجلس پیش می‌برد.

نماینده شاهین‌شهر، به لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم اشاره کرد و با یادآوری اینکه رهبر انقلاب به صراحت، نمایندگان را از پذیرفتن این کنوانسیون‌ها منع کردند، اظهار داشت: پس از بیانات رهبر انقلاب، همه تصور کردند کار FATF تمام شده است، اما آقای لاریجانی بعد از آن به مجلس آمد و گفت فلان کشور چنین حرفی گفته و باید زودتر کاری بکنیم و باید زودتر به FATF بپیوندیم!

وی با بیان این که چهل سؤال و ابهام را نسبت به FATF مشخص کرده‌ایم، تصریح کرد: باید پرسید که آیا یک نفر وجود دارد که به این ابهامات پاسخ دهد؟

حاجی‌دلیگانی با انتقاد از صداوسیما گفت: صدا و سیما که این همه درباره برجام جلسه گذاشت، چرا درباره این موضوع جلسه نمی‌گذارد؟

305

کد خبر: 960183

وب گردی

وب گردی