امکان  استفاده  مدارس دولتی منطقه 11  از بودجه عمرانی و تجهیزاتی شهرداری

شهردار منطقه 11 تهران در نشست مشترک با رییس و مدیران آموزش و پرورش گفت: با برنامه ریزی میان مدت، تمام مدارس بخش مرکزی شهر تهران می توانند حداقل یک بار از بودجه شهرداری برای کارهای عمرانی و تجهیزاتی استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز در نشست مشترکی بین اداره آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 11 که با حضور محمد حسین لونی رییس آموزش و پرورش، نصراله آبادیان و جمعی از معاونان و مدیران این دو سازمان برگزار شد؛ شیوه های ورود شهرداری برای کمک به مدارس بررسی و تبادل نظر شد.

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با اشاره به این که درخواست های عمرانی و تجهیزاتی مدارس از سوی اداره آموزش و مشارکت های اجتماعی این منطقه جمع آوری شده است؛ گفت: 150 مدرسه در محدوده این منطقه وجود دارد که 119 مدرسه دولتی هستند و با توجه به رفع مشکلات برخی مدارس در سنوات گذشته، امسال 77 مدرسه نیازهای عمرانی دارند که با برنامه ریزی انجام شده و 13 میلیارد اعتبار که برای این کار در نظر گرفته شده؛ طی فصل تابستان اقدامات عمرانی انجام خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت کار مشترک در حوزه های بین بخشی، به اثر گذاری آموزش و پرورش در کیفیت زندگی شهروندان اشاره کرد و افزود: علیرغم کاهش بودجه عمومی شهرداری، تلاش کرده ایم برنامه های جامع با اثر گذاری طولانی مدت در مدارس انجام شود.

شهردار منطقه 11 فرسودگی کالبدی و تجهیزاتی مدارس را مهم ترین نیاز آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: امسال در نظر داریم در مورد سرویس مدارس به ویژه مدارس استثنایی کار موثر انجام دهیم و منابع در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک را به سمت آموزش و پرورش بیاوریم.

به گفته شهردار منطقه 11 امسال کار مشترکی توسط خدمات شهری و آموزش و پرورش در حوزه های پسماند ، خدمات زیست محیطی و موضوعات ترافیکی انجام خواهد شد.

700

کد خبر: 960272

وب گردی

وب گردی