«متن و حاشیه» دانشگاه آزاد اسلامی در هفته‌ای که گذشت

از متن تا حاشیه اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، بسته ویژه خبری گروه دانشگاه ایسکانیوز است که در پایان هر هفته منتشر می‌شود.

گزارشی که قرار است آن را مطالعه کنید منتخب اخبار و حواشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در این هفته است که توسط گروه دانشگاه ایسکانیوز یا همان باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران تهیه می شود.

شب های داغ جام جهانی در خوابگاه واحد نجف آباد

یادتان می آید که در دوران ابتدایی می گفتند جوری بگویید مرگ بر آمریکا تا صدایتان به آمریکا برسد؟ حال دانشجویان واحد نجف آباد در خوابگاه خود به گونه ای از تیم مورد علاقه خود در جام جهانی حمایت می کنند که صدایشان به روسیه می رسد. برای دیدن فیلم آن نیز کافی است اینجا کلیک کنید.

اتمام حجت یک دانشجو با ریاست دانشگاه آزاد واحد بندر!

یکی از دانشجویان واحد بندرگز می گوید که رئیس این واحد به مشکلاتشان رسیدگی نمی کند، او در یک نامه با رئیس واحد اتمام حجت کرده است که در صورت عدم حل شدن مشکلات در دانشگاه به صورت اعتراضی تجمع خواهند کرد، یکی به ما نمی گوید داستان چیست؟ مشکلات واحد بندر گز چیست که به گفته این دانشجو پشت گوش انداخته می شود؟ (رونوشت به آقای دکتر باقری)

جزوات خود را به دست باد بسپارید!

ماه امتحانات است، ماهی که بیشتر دانشجویان به دنبال جزوه از این کلاس به آن کلاس می روند، ماهی که دستگاه فتوکپی استراحت نمی کند، ماهی که کار دفاتر فتوکپی دانشگاه ها حسابی سکه می شود. خلاصه ماه، ماه درس خواندن است، می روید و امتحان می دهید قبول، چرا جزوه های خودتان را در محیط دانشگاه پخش و پلا می کنید؟! این دلیل نمی شود چون از فلان درس خوشتان نمی آید جزوه های خود را روی زمین دانشگاه بریزید، با پاک بان دانشگاه که پدرکشتگی ندارید، بی زحمت لطف کنید و جزوه خود را به سطل زباله بسپارید.(عکس از واحد مسجد سلیمان)

خوب های دانشگاه

از جمله اقدامات خوب دانشگاه آزاد اسلامی طی هفته گذشته می توان به آب رسانی واحدهای هم جوار استان خوزستان به شهرهای خرمشهر و آبادان اشاره کرد. این اقدام به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر فرهاد رهبر و با همکاری لازم با مناطق شش گانه شامل دانشگاه آزاد اسلامی استان های لرستان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام و ... صورت گرفت. #بچه_ها_مچکریم

راه اندازی نخستین هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به عنوان نخستین هنرستان سما در استان خراسان رضوی یکی از اقدامات خوب دانشگاه آزاد اسلامی طی هفته گذشته بود. گفتنی استاین هنرستان در منطقه قاسم آباد مشهد واقع است و در سال اول در رشته‌های حسابداری، رایانه، معماری و گرافیک دانش آموز می‌پذیرد.از طرفی دیگر در هفته گذشته، مجوز راه‌اندازی نخستین هنرستان فنی و حرفه‌ای هنر سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نیز از سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی اخذ شد.

مقاله عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در هجدهمین کنفرانس بین المللی AUTEX2018 در شهر استانبول ترکیه درهفته گذشته ارائه شد. یافته اصلی مقاله الکتروریسی نانوساختارهای پلی یورتان/ PAMPS به منظور حسگری بالا در محلول و بخارهای شیمیایی» بر کاربرد این نانو ساختارها در البسه محافظتی بود که با موفقیت به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ارائه شد و مورد توجه حاضرین در سخنرانی اینجانب قرار گرفت.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ورشو لهستان در قالب برنامه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا برای مدت ۲ سال منعقد شد.بر اساس این تفاهم‌نامه مبادله دانشجویان و اعضای هیأت علمی بین دو واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ورشو لهستان به هزینه برنامه ارسموس اتحادیه اروپا فراهم شده است.

انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی

این هفته هیچ کدام از روسای واحدها عزل یا نصب نشدند اما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حجت الاسلام و المسلمین در نشست خبری تبیین و ابلاغ سند جامع فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تغییر و تحولات 200 معاون فرهنگی و دانشجویی خبر داد. به گفته دکتر کلانتری، بنا بر آن است که نیروهای با انگیزه تر و معتقدتر و انقلابی تر در صدر امور فرهنگی قرار بگیرند.

آن هایی که از میانمان رفتند...

در هفته ای که گذشت چند تن از اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دار فانی را وداع گفتند. متاسفانه آرمین فخار دانشجوی مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در سانحه تصادف جان خود را از دست داد. حسین ابوترابی مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار در هفته گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد. مجتبی گریوانی دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد طی هفته گذشته دار فانی را وداع گفت.

پیکر دکتر احمد چرمیان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که بهمن سال گذشته در حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج جان باخت در دهم تیر، با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان، استادان و مسئولان تشییع و در قبرستان دارالسلام بروجرد به خاک‌ سپرده شد.وی عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و در ماموریت از طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است. یادشان گرامی و روحشان قرین آرامش...

201

کد خبر: 960282

وب گردی

وب گردی