تلاش وزیر آموزش و پرورش برای احقاق حقوق فرهنگیان

گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و رؤسای حقوقی و اموراداری استان ها با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس دیوان عدالت اداری کشور و جمعی از معاونان در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و رؤسای حقوقی و رؤسای امور اداری ادارات کل استان‌ها با حضور سیدمحمدبطحایی وزیر آموزش‌وپرورش و حجت الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش از تعامل خوب دیوان عدالت اداری با آموزش‌وپرورش تجلیل کرد و گفت: وزیر آموزش‌وپرورش همواره بر تلاش برای احقاق حقوق فرهنگیان قبل از مراجعه به دیوان عدالت اداری تأکید دارند.

در ابتدای این جلسه، سید محمد بطحایی ضمن خیرمقدم گفت: با برگزاری چنین جلساتی و تبیین راهکارها و تشریح قوانین تلاش می کنیم ، بسیاری از مشکلات را قبل از مراجعه به دیوان عدالت اداری، حل‌ وفصل شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تکرار چنین جلسات مشترکی می‌تواند به سهولت در ختم پرونده‌های حقوقی منجر شود و به کاهش بسیاری از دردها و رنج‌های مستحقین را نیز به دنبال داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام بهرامی سخنرانی می‌کند و برنامه پرسش و پاسخ نیز پایان‌بخش برنامه‌ها خواهد بود.


706

کد خبر: 960331

وب گردی

وب گردی