878 معتاد متجاهر و  104 موادفروش در تهران دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری 878 معتاد و دستگیری 104 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ محمد بخشنده دراین باره گفت: طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر طی 48 ساعت گذشته در تهران اجرا شد و در جریان آن 878 معتاد متجاهر، 104 خرده فروش و چهار قاچاقچی مواد مخدر جمع آوری و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح همچنان ادامه دارد گفت: این طرح در راستای پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های مردم درباره جمع آوری معتادان شهر تهران و پاکسازی نقاط آلوده پایتخت به مرحله اجرا در آمده است و هدف از آن پاکسازی محیط های تفریحی و حاشیه بزرگراه‌های پایتخت از لوث معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است.

به گفته وی، 878 معتاد متجاهر جمع آوری شد و در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند و خرده فروشان و قاچاقچان دستگیر شده نیز به دادسرا معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اضافه کرد: بیش از 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز از این افراد کشف و ضبط شد.

700

کد خبر: 960339

وب گردی

وب گردی