افشای دروغی دیگر از ترامپ

یک نویسنده آمریکایی با انتشار پیامی در حساب توییتری خود ادعا کرد، رئیس‌جمهور آمریکا با وجود همه ادعاهایش، هیچ یک از کتابهایش را خودش ننوشته است.

به گزارش ایسکانیوز، «تیم اوبرایان»، نویسنده و زندگینامه‌نویس "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:" «رئیس جمهور ترامپ هیچ کدام از کتاب هایش را خودش ننوشته است. همه آثار او به بوسیله سایه نویس ها [اصطلاحا به کسی که به جای دیگران کتاب می نویسد گفته می شود] نوشته شده است.
"اوبرایان" همچنین گفته است که ترامپ همواره در توئیتر اعلام کرده که بسیاری از کتاب هایش پرفروش هستند به فخرفروشی و جلب توجه درباره کتابهایش اقدام کرده است.
ترامپ در پیام توئیتری اش نوشت:" پس از نوشتن کتاب هایی پرفروش بسیار، آنچه باید به آن افتخار کنم توانایی من در نویسندگی است. باید این موضوع را یادآوری کنم که رسانه های جعلی دائما در توئیت های من به دنبال پیدا کردن اشتباه هستند. من برخی لغات را تنها برای تاکید بر آنها با حروف بزرگ می نویسم!"
اوبرایان" یکی از زندگی‌ نامه‌نویسان دونالد ترامپ است. او کتاب «ملت ترامپ (Trump Nation)» را بر اساس زندگی رئیس جمهور آمریکا نوشته است و اغلب برای گفتگو در مورد ترامپ در رسانه ها حاضر می شود.
رئیس جمهور آمریکا بیش از 12 کتاب منتشر کرده است که تقریبا همه آنها با همکاری یک خبرنگار یا نویسنده دیگر به نگارش درآمده است. او در حالی در توئیت جدید خود به توانایی بالایش در نویسندگی اشاره کرده است که دیکشنری وبستر یک غلط املایی دیگر او را در همین پیام توئیتری در صفحه خود منتشر کرد.

کد خبر: 960349

وب گردی

وب گردی