با گوشی همراهتان  از شهریه مدارس باخبر شوید

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: سامانه اینترنتی پاسخگویی به شکایت سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی روی سایت اصلی این سازمان فعال شد و اولیای دانش‌آموزان می‌توانند مسائل مربوط به دانش آموزان در مدارس غیر دولتی را در این سامانه ثبت و پیگیری کنند.

مجتبی زینی وند در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره سامانه اینترنتی پاسخگویی به شکایت از سازمان مدارس و مراکز غیرانتفاعی گفت: در این سامانه کلیه امور مربوط به عملکرد مدرسه، فضای آموزشی، تجهیزات، شهریه و معلمان تعریف شده است. در واقع والدین می توانند در تمام امور نظرات خود را از طریق این رسانه اعلام کنند.
وی گفت: فرآیند این سامانه در شکایت و گزارش های مردمی تعریف شده است. والدین می توانند برای شکایت یا هر کار دیگر با خود موسس مدرسه ارتباط برقرار کنند، یا در سطح منطقه یا استان ارتباط برقرار کنند.
معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی افزود: فرآیند زمان برای پاسخ به شکایات از سوی موسس مدرسه،منطقه یا استان ۷ روز تعریف شده است.
وی تصریح کرد: طرح سامانه اینترنتی، پاسخگویی به شکایت از سازمان مدارس و مراکز غیرانتفاعی در سراسر کشور اجرا می شود.
زینی وند در پایان گفت: در همین راستا سامانه ای را برای استعلام یا شهریه را هماهنگ کردیم، یک اپلیکیشن در این سامانه تعریف شده که افراد بعد از نصب اپلیکیشن روی موبایل هایشان می توانند از شهریه هر مدرسه ای با خبر باشند.

گفتنی است برای دسترسی به سامانه پاسخگویی به شکایات سازمان مدارس غیردولتی به آدرس اینترنتی www.mosharekatha.ir مراجعه کنند.

700

کد خبر: 960465

وب گردی

وب گردی