پیرهادی: هنوز برای ارزیابی کار شهردار جدید زود است

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: محمد علی نجفی حدود ۱۰ ماه ریاست شهرداری را به عهده گرفتند و در این چند ماه نتوانستند آنطور که باید در حوزه های مختلف شهری فعالیت خوبی داشته باشند؛ اما مهندس افشانی سابقه کاری خوبی در کارهای عمرانی دارد.

محسن پیرهادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، درباره وضعیت اقتصادی شهرداری تهران گفت:در مجموعه شهرداری و شورای فعلی فعالیتی نداشته و درباره منابع درآمدزایی شهرداری اطلاعاتی ندارم. از آمدن شهردار جدید زمان زیادی نمی گذرد پس باید اجازه داد چند ماه از فعالیت آقای افشانی به همراه یارانش بگذرد تا بتوانیم درباره عملکرد مدیریت جدید شهری صحبت کنیم.

عضو سابق شورای شهر تهران افزود: با آمدن شهردار جدید با توجه به سابقه کاری شان در این حوزه وضعیت شهر و شهرداری نسبت به گذشته بیشتر می شود.
گفتنی است که این روزها شهرداری به لحاظ مالی و اقتصادی از وضعیت خوبی برخوردار نیست؛ چراکه بسیاری از پروژه ها نیمه کاره رها شده است، می توانیم به خط ۷ متروی تهران که هنوز بلاتکلیف مانده اشاره کنیم. مدیران شهر هر چند وقت یکبار وعده های بی پایه و اساسی را برای بازگشایی خط ۷ مترو و اجرای دیگر پروژه ها اعلام می کنند. این در حالی است که در زمان دکترقالیباف با همه مشکلات موجود، شهرداری در حوزه های عمرانی و اجرای پروژه ای کوچک و بزرگ عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

700

کد خبر: 960554

وب گردی

وب گردی