ارسال ۶۰ هزار بطری آب معدنی به خوزستان توسط دانشگاه آزاد اسلامی

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همجوار استان خوزستان، 60هزار بطری آب معدنی به استان خوزستان ارسال کردند.

به گزارش ایسکانیوز، چند روزی می‌شود که مردم آبادان و خرمشهر با مشکل کم‌آبی روبه‌رو هستند؛ در این میان دانشگاه آزاد اسلامی که همواره ید طولایی در کمک‌رسانی به مردم دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، حل مشکل ریزگردها و حل مشکلات آب رودخانه کارون دید، این روزها پای کار مردم خوزستان برای رفع مشکل کم‌آبی است. چند روز پیش بود که سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روسای واحدهای دانشگاهی همجوار با استان خوزستان برای آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تمام واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی همجوار با استان خوزستان دستور داد در اولین فرصت و با تمامی توان خود تانکرهای آب و آب‌معدنی را به استان خوزستان ارسال کرده و بین مردم آبادان و خرمشهر توزیع کنند. هنوز یک روز از دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نگذشته بود که واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به حل مشکل آب آشامیدنی مورد نیاز مردم خرمشهر و آبادان بسیج شدند. واحد بوشهر یکی از این واحدها بود؛ این واحد یک کامیون حاوی آب معدنی و آب قابل شرب به واحد آبادان ارسال کرد تا میان مردم توزیع شود. مسئولان این واحد دانشگاهی با بخش‌های صنعتی استان و سازمان‌ها هم برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در آبرسانی به مردم شریف خوزستان، رایزنی کردند.

واحد شهرکرد دیگر واحدی بود که برای این امر مهم پیشقدم شد؛ این واحد دانشگاهی طی چند روز گذشته حدود دوهزار بطری آب معدنی یک‌ونیم لیتری تهیه و به واحد خلیج‌فارس ارسال کرد تا میان مردم توزیع شود. همچنین پس از چند روز به‌منظور تامین آب آشامیدنی مردم خرمشهر و آبادان و حس انسان‌دوستی و تعامل با همنوعان، این واحد سه‌هزار بطری یک‌ونیم لیتری آب به استان خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر اهدا و ارسال کرد.

واحد ایلام هم چند محموله آب معدنی به استان خوزستان ارسال و برای تامین نیروی انسانی و انجام آنچه در توان واحد ایلام است، اعلام آمادگی کرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هم با تشریح اقدامات دانشگاه متبوعش و دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های همجوار برای تامین آب آشامیدنی مردم خرمشهر و آبادان تاکید کرد که کمک‌های ارسالی پس از جمع‌آوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل خرمشهر – خلیج‌فارس، بین مردم توزیع می‌شود.

به گفته فرج‌اله براتی بلافاصله پس از دستور دکتر فرهاد رهبر، با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، لرستان، ایلام و بوشهر هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا روند کمک‌رسانی به مردم آغاز شود. در همان ساعات اولیه یک کامیون حاوی 30 هزار بطری آب معدنی از سوی واحد اهواز برای توزیع بین مردم تحویل واحدهای آبادان و خرمشهر شد. براساس هماهنگی‌ها، کمک‌های ارسالی در واحد خرمشهر دپو می‌شود و فرآیند توزیع آن بین مردم شهرها و روستاها از سوی دانشجویان بسیجی دانشگاه صورت می‌گیرد.

واحدهای استان لرستان هم برای کمک‌رسانی به مردم خرمشهر و آبادان بسیج شدند و بلافاصله پس از دستور دکتر فرهاد رهبر مبنی‌بر آب‌رسانی به شهرهای خرمشهر و آبادان، 2800 بسته آب معدنی به‌وسیله 4 دستگاه کامیون به خرمشهر و آبادان ارسال شد.

چند روز بعد هم 12 هزار بطری یک‌ونیم لیتری آب معدنی در قالب دو کامیون از طرف دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به استان خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر ارسال شد.

به هر حال دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی خود تلاش داشته در کنار عرصه‌های علمی و تلاش برای پیشبرد این هدف بزرگ، هرجا که نیاز به خدمات‌رسانی وجود دارد، حضور مستمر و فعال داشته باشد؛ حضوری که حالا با کمک به مردم خرمشهر و آبادان می‌توان آن را مشاهده کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

201

کد خبر: 960568

وب گردی

وب گردی