صالحی امیری: امثال «اوشین» سرمایه ملی هستند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما این پیام را به نسل جوان ورزشکار می‌دهیم که شما هم دیده خواهید شد و این یک پیام برای ورزشکاران در 52 فدراسیون است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سید رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم تقدیر از اوشین ساهاکیان، کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاران مشورت داشتیم و احساس کردیم قهرمانان بعد از ترک بازی باید دیده شوند. جامعه و ملت به آنها افتخار می‌کنند و این به معنای تقدیر و تجلیل و استفاده از این ظرفیت در فضای جدید است. باید به تدریج مدیریت ورزش به نسل جدید سپرده شود و این یک منطق مدیریتی به خصوص در ورزش است.

وی تاکید کرد: قائده رویش باید در یک نظام مدیریت پویا و فعال وجود داشته باشد. «اوشین» یک نمونه از صدها قهرمان ماست که باید دیده شود.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در کشور وقتی از سرمایه صحبت می‌شود، سرمایه انسانی مهم تر از سرمایه اقتصادی است. امثال «اوشین» سرمایه ملی هستند و ما این پیام را به نسل جوان ورزشکار می‌دهیم که شما هم دیده خواهید شد و این یک پیام برای ورزشکاران در 52 فدراسیون است. باید همه فدراسیون‌ها همزمان دیده شوند و همه قهرمانان از کشتی و تیراندازی، وزنه‌برداری تا سایر رشته‌ها باید دیده شوند، اگر ذائقه مردم به سمت یک ورزش برود ظلم بزرگی است.

606

کد خبر: 960592

وب گردی

وب گردی