پیشنهاد نجومی قاتل پرسپولیس به بیرانوند

یک باشگاه ترکیه ای، پیشنهادی نجومی برای خرید دروازه بان پرسپولیس ارائه داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سایت «Ajans53.com» ترکیه مدعی شد، باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه نام علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی 2018 روسیه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد، در لیست خرید خود برای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی قرار داده است.

باشگاه چایکور ریزه‌اسپور به دنبال این است تا در کنار گوکان آک‌کان، دروازه‌بان دیگری را به ترکیب خود اضافه کند. هدف اول این باشگاه ترکیه‌ای در این راه یوهانس هوپف، دروازه‌‌بان سوئدی تیم گنچلر بیرلیئی بود که مذاکرات بین طرفین به نتیجه نرسید و در نتیجه مسئولان این باشگاه مجبور شدند دنبال گزینه دیگری بگردند.

نتیجه جستجوی کمیته نقل‌ و انتقالات باشگاه ریزه‌اسپور هم به دروازه‌بان 25 ساله تیم ملی فوتبال ایران رسید که عضو پرسپولیس است. مذاکره کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه ریزه‌اسپور با مدیر برنامه‌های بیرانوند هم مثبت بوده و چراغ سبز برای عملی شدن این انتقال نشان داده شده است.

بر اساس این گزارش باشگاه ریزه‌اسپور پیشنهاد دستمزد سالیانه‌ 450 هزار یورو به بیرانوند داده است، این در حالی است که مدیر برنامه‌های وی در ابتدا خواهان دستمزد 600 هزار یورویی بوده است.

لازم به ذکر است باشگاه ریزه اسپور همان باشگاهی است که باعث شد پرسپولیس از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

606

کد خبر: 960602

وب گردی

وب گردی