نیروهای مسلح با قدرت در مقابل استکبار جهانی خواهند ایستاد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح با قدرت و امنیتی که مدیون شهدا است، تا آخرین قطره خون خود در مقابل تمامی هجمه های استکبار جهانی خواهند ایستاد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده نزاجا در میدان صبحگاه ستاد این نیرو گفت: دوران دفاع مقدس با ایثارگری، رشادت و جانفشانی های شهدای گرانقدر، ایثارگران و شما همرزمان عزیز به پیروزی رسید و پس از گذشت ۳۰ سال از آن دوران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان خاری در چشم دشمنان است.

وی افزود: نیروهای مسلح با قدرت و امنیتی که مدیون شهدا است، تا آخرین قطره خون خود در مقابل تمامی هجمه های استکبار جهانی خواهند ایستاد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: شرف و عزتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد ثمره ریخته شدن خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس و دیگر حوزه های جهاد و مبارزه جاری شده است.

امیر نعمتی بیان کرد: جنگ تحمیلی، دانشگاهی مقدس برای جوانان برومند کشور بود که در آن دوران با حضور مقتدرانه خود در جبهه های جنوب و غرب کشور، امنیت، اقتدار و فضای معنوی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

وی تصریح کرد: شهدا شاهد اعمال ما هستند ما از خداوند منان می خواهیم که به ما توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

یادآوری می شود پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش پس از مراسم وداع در ستاد نیروی زمینی ارتش جهت خاکسپاری به موطن خود تهران، کرمانشاه و زنجان منتقل شد.

305

کد خبر: 960611

وب گردی

وب گردی