جناب اس7 در پیست اختصاصی کارمانیا + تصاویر

چهارشنبه گذشته شرکت کارمانیا در حضور رسانه های تخصصی خودرویی کشور از پیست آزمایش رانندگی انحصاری خود رونمایی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شرکت کارمانیا از جمله خودروسازانی است که در شرایط وانفسای امروزی همچنان به تلاش خود برای ادامه مسیر اصرار می ورزد.


پیست اختصاصی کارمانیا افتتاح شد

این شرکت چهارشنبه گذشته با دعوت از رسانه های تخصصی حوزه خودرو با عبور مدل S7 از ربان قرمز افتتاحیه، از پیست آزمایش رانندگی محصولات BYD پرده برداشت.

پیست تست درایو دائمی خودروسازی کارمانیا از 5 قسمت مختلف تشکیل شده است که تست های مهمی چون تست سیستم تعلیق، تست شتاب و تست فرمانپذیری و پایداری را شامل می شود.

روز چهار شنبه سه خودرو BYD شامل مدل های f3، S6 و خودرو جدید S7 در اختیار رسانه ها قرار گرفت تا در این پیست اختصاصی مورد آزمایش فنی قرار بگیرند.

مهمانان ویژه؛ مشتری 100 هزار کیلومتری کارمانیا

در حاشیه این مراسم کارمانیا از دو مهمان ویژه دعوت به عمل آورده بود. یکی از مشتریان این شرکت با خودرو S6 با کارکردی نزدیک به 100 هزار کیلومتر در مراسم حضور پیدا کرد که در راستای تقدیر، کارمانیا سرویس 100 هزار کیلومتر این شرکت برای خودروهای S6 به ارزش 1 میلیون و 400 هزار تومان را بصورت رایگان تقدیم او کرد.

بی وای دی S6 صد هزار کیلومتری این مشتری بیشتر شبیه به خودرویی بود که شاید در حدود 30 هزار کیلومتر تردد داشت. هیچ آثار و علائمی از آسیب دیدگی نمای داخلی و تریم ها به چشم نمیخورد و تنها جایی که نشان دهنده کارکرد بالا خودرو است تنها صندلی راننده بود که آن هم تنها با دقت موشکافانه به کارکرد بالا خودرو اشاره می کند که باز هم معادل 100 هزار کیلومتر نیست. این خودرو نمونه بارزی برای ارایه کیفیت بالا مونتاژ واستفاده از قطعات مناسب در مراحل تولید این خودرو است.

مهمانان ویژه؛اولین مشتری چینی BYD در ایران

دگر مهمان ویژه این مراسم حضور اولین خریدار چینی برند بی وای دی در ایران، خانم هونگ یان یانگ بود. او که همسر شخصی ایرانی است دلیل انتخاب برند BYD را آشنایی گذشته با برند و محصولات این شرکت و اعتمادی است که به کیفیت آن دارد عنوان کرد.

او همچنین تاکید کرد که محصولات این برند دوام بالایی دارد و شرکت کارمانیا نیز در ارائه خدمات پس از فروش بسیار خوب عمل می کند.

جناب S7 در پیست اختصاصی

کراس اوور جدید S7 ساختار ظاهری مشابه به S6 دارد با این تفاوت که مورد تغییرات اساسی قرار گرفته و از ظاهری نوین در داخل و خارج و البته سیستم انتقال نیرو استفاده می کند.

پیشرانه S7 یک نمونه دو لیتری توربو به قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون.متر است که به کمک گیربکس دو کلاچ 6 سرعت نیرو را به محور جلو منتقل می کند. این اعداد و ارقام باعث می شود BYD S7 به یکی از قدرتمندترین خودروهای حال حاضر بازار بدل شود.

کشش و توان قابل توجه S7 در قیاس با رقبا حتی به هنگام روشن بودن سیستم کنترل کشش (TCS) نیز به واسطه ایجاد حالت فرمان پذیری تحت گشتاور که موجب پیچیدن شاسی و انحراف خودرو از خط مستقیم می شود. این حالت طبیعی از قدرت زیاد پیشرانه خودرو نشات می گیرد که در خودروهای متحرک جلو با شدت بیشتری احساس می شود.

سیستم کنترل پایداری S7 در تست اسلالوم با شدت هرچه تمام تر در حفظ کنترل و پایداری خودرو دخالت می کند تا کنترل از دستان راننده خارج نشود. اگرچه آزمایش عملکرد این سیستم را باید در شرایط شهری و خیابان های استاندارد محک زد اما عملکرد آن در پیست نشان داد بسیار هوشمندتر از سایر رقبا عمل می کند.


کراس اوور S7 در عمل خودرویی 7 نفره است که برگ برنده دیگر آن در این سگمنت به شمار می آید. هرچند ردیف سوم صندلی ها شاید چندان مناسب افراد بزرگسال به نظر نرسد اما قابلیت بلند کردن و خوابانیدن ردیف سوم صندلی های عقب به معنای در اختیار داشتن یک خودرو خانوادگی همه فن حریف شهری برای یک خانواده با جمعیت متوسط است.

شرکت کارمانیا وعده داده است که در اولین فرصت خودرو S7 را برای انجام تست های مفصل تر شهری و برون شهری در اختیار رسانه های تخصصی حوزه خودرو قرار دهد تا توانایی های برتر این خودرو در رانندگی های حقیقی روزمره بیشتر و بهتر محک زده شود.

402

کد خبر: 960620

وب گردی

وب گردی