بسیج اساتید باید پیشتاز گفتمان سازی باشد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هنر بسیج اساتید تحقق شعار «ما می توانیم» در تمامی عرصه‌هاست که مظهر آن در دوره فعلی کشف و حل مسائل و مشکلات جامعه و کشور است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات، گفت: رسالت بسیج اساتید در واحد علوم و تحقیقات نسبت به کانون‌های دیگر سنگین‌تر است.

وی با اشاره به اعتبار علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در سطح کشور، اظهار داشت: با توجه به این جایگاه بسیج اساتید در واحد علوم و تحقیقات از لحاظ عملکرد بیشتر مورد توجه است و باید در مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی پیشتاز جریان سازی و گفتمان سازی باشد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هنر بسیج اساتید تحقق شعار «ما می توانیم» در تمامی عرصه‌هاست که مظهر آن در دوره فعلی کشف و حل مسائل و مشکلات جامعه و کشور است.

دکتر هاشمی راه اندازی سامانه جذب در کانون های بسیج اساتید، توسعه پژوهش‌های راهبردی با رویکرد حل‌المسائلی، شناخت و مقابله با تهاجم فرهنگی، اسلامی کردن فضای دانشگاه‌ها، راه اندازی کرسی‌های نظریه‌پردازی و تحول در علوم انسانی، تشکیل اندیشکده‌های راهبردی ملی، حاکمیتی و استانی با رویکرد حل المسائلی و همچنین حمایت از اساتید نخبه و نوآور در اجرائی کردن ایده‌ها و طرح‌های کارآفرینی از جمله برنامه‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر: 960632

وب گردی

وب گردی