هیچگونه قطعی برق در دو روز گذشته نداشتیم/ پیش‌بینی 3 روش ارتباطی برای اطلاع رسانی قطعی برق

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه هیچگونه قطعی برق در کشور نداشتیم، گفت: اگر مردم همچنان در مصرف برق صرفه جویی کنند، این محدودیت ها کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق ایران، در خصوص اعمال محدودیت های احتمالی برق درروزهای گذشته اظهار داشت: با توجه به کاهش مصرف برق در روزهای پنجشنبه و جمعه هیچگونه اعلامی مبنی بر قطع برق به مردم نداشتیم.

او افزود: همانطور که قبلاً گفته شد، شرکت مدیریت شبکه برق ایران برای اعلام قطع برق از روز قبل وضعیت دما و بار را می سنجد و بر اساس پیش بینی خود برای روز بعد، اعلام قطعی یا عدم قطعی برق را خواهد داشت که در این زمینه هم شرکت های توزیع موظف به اطلاع رسانی به مردم عزیزمان در صورت قطع برق هستند.

حقی فام در پاسخ به این سوال که قطعی برق چگونه به مردم اعلام می شود، عنوان داشت: به شرکت های توزیع ابلاغ شده است که از سه طریق اعلام قطعی برق را از روز قبل به مردم داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق کشور ادامه داد: قرار شد که این اعلام، یکی بر اساس اطلاع رسانی در سایت خود شرکت های توزیع و دیگری هماهنگی با رسانه های گروهی و در مرتبه سوم از طریق پیامک و تلفن نیزمردم را مطلع کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیردر انتهای سخنان خود با تاکید مجدد از مردم خواست که در مصرف برق صرفه جویی کنند تا تابستان امسال بدون بحران سپری شود و این محدودیت ها بسیار کاهش پیدا کند.
402

کد خبر: 960641

وب گردی

وب گردی