معاون رییس جمهور اندونزی: ساخت ورزشگاه‌ها تا 20 جولای به پایان می‌رسد

معاون رییس جمهور اندونزی اعلام کرد خواهان اتمام ساخت ورزشگاه های این کشور تا اواسط ماه آینده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "ژوزف کالا" معاون رییس جمهور اندونزی امروز (شنبه) گفت: من می خواهم کار ساخت و بازسازی تمامی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی جاکارتا و پالمبنگ دو شهر میزبان بازیهای آسیایی پیش رو تا روز 20 جولای ماه آینده به اتمام برسد.

در حالی که سخنگوی کمیته برگزار کننده این رقابت ها در گفت‌وگو با سایت خبری "اینساید گیمز" گفته است که هنوز 5 تا 6 ورزشگاه، کارهای باقی مانده ای دارند، ژوزف کالا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: در حالی که شمارش معکوس برای شروع بازی های آسیایی شروع شده است هدف ما اتمام کار ساخت و بازسازی ورزشگاه ها تا تاریخ 20 جولای بود. امروز ضمن بازدید از چند ورزشگاه به مسئولان برگزاری رقابت ها یادآوری کردم که باید کار ساخت تا تاریخ مد نظر به اتمام برسد.

این در حالی است که سخنگوی کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی به سایت خبری اینساید گیمز گفته است که هنوز نگرانی هایی درباره ساخت سالن اسکواش این رقابت ها وجود دارد. مسوولان برگزاری این رقابت ها می گویند که کار ساخت صد در صد این سالن تا پایان ماه جولای انجام می شود.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و ورزشکاران 45 کشور آسیایی با یکدیگر به رقابت می پردازند. طبق اعلام مسوولان برگزار کننده این رقابت ها 15 هزار ورزشکار به همراه 7 هزار مسوول و مربی عازم اندونزی خواهند شد.

604

کد خبر: 960670

وب گردی

وب گردی