فضائلی : تغییر در تیم اقتصادی دولت ضروری است

مهدی فضائلی کارشناس امور سیاسی گفت: مساله تغییر تیم اقتصادی دولت ضروری است زیرا با این تیم و گروه نمی توان توقع اقدام های جدی و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم داشت.

مهدی فضائلی کارشناس سیاسی پیرامون تغییر رویکرد و تیم اقتصادی دولت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: به عقیده من مجموعه دولت به خصوص تیم اقتصادی، چند اشکال اساسی در عملکرد خود دارد که شامل عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت، بی انگیزگی و بی تحرکی این تیم مهم ترین مشکل در جهت گیری و رویکردهاست که متاسفانه به جای درپیش گیری رویکرد انقلابی و اسلامی رویکرد دیگری در پیش گرفته اند. البته این اشکال به کل بدنه دولت وارد است.

وی تاکید کرد: مساله تغییر تیم اقتصادی دولت ضروری است؛ چرا که با این تیم و گروه نمی توان توقع اقدام های جدی و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم داشت.

*تغییر تیم دولت با جایگزینی افراد مشابه حاصلی ندارد

فضائلی در خصوص نحوه تغییر تیم اقتصادی دولت اذعان داشت: از سوی دیگر اگر تغییر در تیم دولت انجام شود ولی افرادی مشابه با همین افراد جایگزین شوند اتفاق خاصی رخ نخواهد داد بلکه در صورت تغییر باید افرادی جایگزین شوند که دارای ویژگی هایی چون با انگیزه بودن، جوان بودن و اتخاذ کردن رویکردی جهادی و انقلابی باشند تا شرایط فعلی بهتر مدیریت شود.

وی در ادامه تصریح کرد: باید به این نکته که از زبان کارشناسان بیان شده توجه کرد که هر چند مشکلات اقتصادی کشور دشوار و سخت هستند اما این مشکلات قابل حل هستند. این نکته با توجه به زیرساخت ها و منابعی چون منابع طبیعی، اقتصادی و نیروی انسانی که ما در اختیار داریم مطرح شده و یک حرف کارشناسی است.
وی در پایان ضمن جمع بندی سخنان خود بیان داشت: با این منابع که در بالا ذکر شده می توان بر مشکلات فائق آمد و پیروز شد البته این مهم هنگامی محقق خواهد شد که مدیرانی بر مسند حضور داشته باشند که به این منابع و توان داخلی ایمان داشته و بتوانند از این منابع بهره ببرند.

305

کد خبر: 960676

وب گردی

وب گردی